dam znak czy wywiązali się z terminu
- Portal Portal
- Forum Forum
- SKLEP SKLEP
- Video Video
- Galeria Galeria
- CO NOWEGO CO NOWEGO
- Kalendarz Kalendarz
- Shoutbox Shoutbox
- Więcej
Więcej
No ja niestety przed zakupem jakoś nie pomyślałem nawet, że sprzęt za 2 koła może być tak awaryjny. Swoją historię odnośnie zakłóceń rozwiązałem dodając zewnętrzny mikrofon. Problem helikoptera wtedy znika, więc jak dla mnie taka alternatywa mnie zadowala bardziej niż czekanie dwa miechy na nowy egzemplarz
Mam to samo. Stuki, puki w dźwięku przy włączonym wi-fi. Poziom tych zakłóceń jest zmienny, raz słychać głośniej, raz ciszej. Generalnie poziom nie jest wysoki, musiałem zrobić głośniki na full, żeby to usłyszeć. Gdym nie trafił na ten wątek, to nawet bym na to nie zwrócił uwagi.
sprawa ma się następująco :
zadzwonił do mnie Pan Jerzy z serwisu z nieciekawą informacją, mianowicie rozpakowali nową kamerę i było dokładnie to samo co w mojej, w takiej sytuacji wysyłają cały materiał do USA i czekają na decyzję, co z tym fantem zrobić, decyzja powinna być w przyszłym tyg, najprawdopodobniej, tak myślę będą ściągać nowe kamery ze stanów, wychodzi na to że wszystkie tak mają, na razie kamera wraca do mnie i jak się sprawa wyjaśni zrobimy podmiankę na nowy sprzęt inaczej tego nie widzę, także tego...