Sklep sportowy Intersport
Problem z jakością :(
Rozpoczęty przez vaxinn , 28 gru 2015 12:15
#26
Napisano 01 styczeń 2016 - 22:31
Sklep odsyła do dystrybutora i nie ma znaczenia co to za sklep, moze być nawet piekarnia jeżeli współpracuje z dystrybutorem kamer na dany kraj w tym przypadku freeway, zanim coś napiszesz pomyśl; )Pierwsze słyszę żeby Intersport sprzedawał kamery. Jeżeli faktycznie masz jakąś usterkę, to mało prawdopodobne, że wykryje Ci ją sklep z ubraniami i sprzętem sportowym.
Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
#27
Napisano 01 styczeń 2016 - 22:49
Sklep odsyła do dystrybutora albo i nie. Tego nie wiemy. Jeśli klient reklamuje u sprzedawcy a nie u gwaranta to sprzedawca sam wewnętrznie może ocenić czy dany produkt jest niezgodny z umową czy też nie. Duże sklepy, jak np Euro RTV AGD mają wewnętrzne komórki dotyczące reklamacji i niczego nie muszą wysyłać do serwisu aby ocenić czy reklamacja jest zasadna czy też nie. Poza tym sklep nie ma obowiązku (a nawet prawa, bo gwarant czy dystrybutor w tym wypadku nie jest nawet stroną) odsyłać do gwaranta jeśli reklamacja złożona jest z tytułu rękojmi / niezgodności towaru z umową.
Dlatego istotny jest fakt gdzie to było reklamowane i kto wydał decyzję odmowną. Bo jeśli sklep nie uznał naszej reklamacji to nic nie stoi na przeszkodzie aby skorzystać z uprawnień wynikających z gwarancji i reklamować u gwaranta.
Należy tylko mieć na uwadze, że jakość nagrania zależy od wielu czynników. Sam fakt, że jakość nagrania nas nie satysfakcjonuje nie musi być podstawą do reklamacji.
Dlatego istotny jest fakt gdzie to było reklamowane i kto wydał decyzję odmowną. Bo jeśli sklep nie uznał naszej reklamacji to nic nie stoi na przeszkodzie aby skorzystać z uprawnień wynikających z gwarancji i reklamować u gwaranta.
Należy tylko mieć na uwadze, że jakość nagrania zależy od wielu czynników. Sam fakt, że jakość nagrania nas nie satysfakcjonuje nie musi być podstawą do reklamacji.
#29
Napisano 01 styczeń 2016 - 23:06
Gwarancję owszem. Reklamację z tytułu rękojmi rozpatruje tylko sklep i gwarant nie jest wtedy stroną. Dlatego istotne jest w jakim trybie był reklamowany towar. Jeśli z tytułu rękojmi, a w dodatku przy sprzedaży sprzedawca zapewniał klienta że kamera nagrywa super hiper nawet w całkowitych ciemnościach, a faktycznie tak nie jest, to stanowisko gwaranta nie będzie mieć w tym wypadku żadnego znaczeniaNa bank sklep ma do tego ludzi lub sprzęt
Sklep tylko sprzedaje a gwaracje rozpatruje freeway
Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
Czyli reasumując. Np ta słaba jakość nagrywania po ciemku, mimo zapewnień sprzedawcy, podlega jak najbardziej pod reklamację z tytułu rękojmii, natomiast nie podlega pod reklamację z tytułu gwarancji. Dlatego ważny jest stan faktyczny i co klient faktycznie reklamuje i w jakim trybie.
PS. Już się nie wymądrzam Niech pytający najlepiej pokaże jakiś przykładowy filmik obrazujący tą słabą jakość. Wtedy będzie można ocenić jakość