Witam wszystkich, z racji tego, że jak na razie mało informacji o awaryjności nowego dziecka od GoPro zdecydowałem się napisać kilka słów o mojej kamerce...
Gopro 5 dostałem od mojej zony na prezent urodzinowy... 13 miałem urodziny, które to pisał nie będę. Przeznaczenie to jazda na moim kasku.
Z racji tego, że tego dnia byłem zmęczony prezent tylko odpakowałem i obejrzałem, na zabawę nie miałem ochoty i przełożyłem na następny dzień. Po powrocie z pracy w łapki wpadła nowa zabawka, banan na mordzie długo się nie utrzymywał ;-(. po naładowaniu i włożeniu karty SanDisk Extreme 64GB stwierdziłem problem, kamera zaczyna nagrywać po czym po chwili wyskakuje error sd card. Na stronie producenta znalazłem aktualizacje z 1.02 do 1.20, aktualizowałem według instrukcji myśląc że problem będzie rozwiązany ale nic bardziej mylnego, problem nadal był i z aktualizacji nie zrobił sobie nic. Jedyne co aktualizacja poprawiła to płynność działania. Co każdy z nas robi w takiej sytuacji??? Wujek Google powie co się stało i co z tym zrobić... Na polskich stronach niewiele można znaleźć, ale gdzieś tam na świecie już ktoś opisał problem... podobno karta może być źle sformatowana. Formatowanie w kompie nic nie pomogło, formatowanie w kamerze też. Po krótkiej zabawie w menu kamera zaczęła nagrywać, nagrywać to dużo powiedziane. Nagrała trzy filmy po czym się zawiesiła. Po restarcie znów komunikat error sd card. i tak kilka razy. Niestety ale należę do nerwowych ludzi kamerę odłożyłem na komodę i dałem sobie spokój. W Sobotę 15 pojechałem do sklepu na Górczewska tam gdzie kamera została kupiona. Sprzedawca przywrócił ustawienia fabryczne i sformatował kamerę przycisną przycisk a kamera zaczęła nagrywać, nagrywała 4k, 1080, 720 w różnych klatkarzach wszystko było tak jak by nigdy problemu nie było, a sprzedawca patrzył na mnie jak na idiotę. Po powrocie do domu włączyłem kamerę z nadzieją dobrej zabawy wciskam przycisk zaczyna nagrywać a po 10 sekundach ERROR SD CARD.
Niestety ale nie wiem co jest z nową kamerą, myślałem ze problem jest rozwiązany ale niestety ale nie.
W poniedziałek oddałem kamerę na reklamacje. Oficjalny sklep nawet nie miał innej karty aby włożyć i zobaczyć jak będzie z inna kartą. Ciekaw jestem jaki będzie skutek.
Więc co tu dużo mówić, moje pierwsze spotkanie z Gopro wyszło raczej słabo.
O dalszych losach mojej reklamacji postaram się was poinformować.