Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

GoPro 5 reklamacja

gopro 5 gopro5 reklamacja gopro górczewska gopro gorczewska sandisk gopro 5 problem z nagrywaniem gopro 5 opinia gopro 5 error card

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1

pancio123

pancio123

    Newbie

  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: Gopro 5
  • Karta pamięci: SanDisk Extreme 64GB

Witam wszystkich, z racji tego, że jak na razie mało informacji o awaryjności nowego dziecka od GoPro zdecydowałem się napisać kilka słów o mojej kamerce...

 

Gopro 5 dostałem od mojej zony na prezent urodzinowy... 13 miałem urodziny, które to pisał nie będę. Przeznaczenie to jazda na moim kasku.

Z racji tego, że tego dnia byłem zmęczony prezent tylko odpakowałem i obejrzałem, na zabawę nie miałem ochoty i przełożyłem na następny dzień. Po powrocie z pracy w łapki wpadła nowa zabawka, banan na mordzie długo się nie utrzymywał ;-(. po naładowaniu i włożeniu karty SanDisk Extreme 64GB stwierdziłem problem, kamera zaczyna nagrywać po czym po chwili wyskakuje error sd card. Na stronie producenta znalazłem aktualizacje z 1.02 do 1.20, aktualizowałem według instrukcji myśląc że problem będzie rozwiązany ale nic bardziej mylnego, problem nadal był i z aktualizacji nie zrobił sobie nic. Jedyne co aktualizacja poprawiła to płynność działania.  Co każdy z nas robi w takiej sytuacji??? Wujek Google powie co się stało i co z tym zrobić... Na polskich stronach niewiele można znaleźć, ale gdzieś tam na świecie już ktoś opisał problem... podobno karta może być źle sformatowana. Formatowanie w kompie nic nie pomogło, formatowanie w kamerze też. Po krótkiej zabawie w menu kamera zaczęła nagrywać, nagrywać to dużo powiedziane. Nagrała trzy filmy po czym się zawiesiła. Po restarcie znów komunikat error sd card. i tak kilka razy. Niestety ale należę do nerwowych ludzi kamerę odłożyłem na komodę i dałem sobie spokój. W Sobotę 15 pojechałem do sklepu na Górczewska tam gdzie kamera została kupiona. Sprzedawca przywrócił ustawienia fabryczne i sformatował kamerę przycisną przycisk a kamera zaczęła nagrywać, nagrywała 4k, 1080, 720 w różnych klatkarzach wszystko było tak jak by nigdy problemu nie było, a sprzedawca patrzył na mnie jak na idiotę. Po powrocie do domu włączyłem kamerę z nadzieją dobrej zabawy wciskam przycisk zaczyna nagrywać a po 10 sekundach ERROR SD CARD. 

 

 

Niestety ale nie wiem co jest z nową kamerą, myślałem ze problem jest rozwiązany ale niestety ale nie.

W poniedziałek oddałem kamerę na reklamacje. Oficjalny sklep nawet nie miał innej karty aby włożyć i zobaczyć jak będzie z inna kartą. Ciekaw jestem jaki będzie skutek.

 

Więc co tu dużo mówić, moje pierwsze spotkanie z Gopro wyszło raczej słabo.

O dalszych losach mojej reklamacji postaram się was poinformować.



#2

Michal

Michal

    Alpha i Omega

  • Senior Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 5173 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera: Hero 3
  • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

A nie miałeś sam pod ręką innej karty?



#3

jacek00

jacek00

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 114 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: GoPro Hero 4 Silver
  • Karta pamięci: Samsung 32 GB UHS-1
Sprawdź inną kartę

#4

pancio123

pancio123

    Newbie

  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: Gopro 5
  • Karta pamięci: SanDisk Extreme 64GB

Niestety tak wyszło że w domu nie mam żadnej karty SD.

SanDisk Extreme miał być Mercedesem wśród kard do GoPro, po rabacie 180zł za kartę to moim zdaniem dużo, wiec oczekiwałem i oczekuje nadal że zadziała! Nie chciał bym kupować różnych kart i sprawdzać metodą prób i błędów która karta zadziała a która nie.

Moim skromnym zdaniem to problem serwisu dlaczego nie działa, może tak jak to bywa w początkowych fazach sprzedaży jest coś nie dopracowane jeśli tak jest niech wymienią na kamerę sprawną lub niech zwrócą równowartość. 



#5

jacek00

jacek00

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 114 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: GoPro Hero 4 Silver
  • Karta pamięci: Samsung 32 GB UHS-1
To sprawdź kartę na kompie. Potestuj zapisy itp. SanDisk to raczej żaden mercedes. Do tego to najczęściej podrabiana karta

#6

RallyMan

RallyMan

    Newbie

  • Użytkownik
  • 17 postów

    Dawno mnie tu nie było :) i tak sie przyglądam tej HERO 5....

    pancio123 jeśli kamera hero 5 trafiła na gorczewska - gohero.pl ? to chyba lepiej nie mogłeś... ja u nich kiedyś kupowałem i miałem problemy z GPHS 4 i zawsze super pomagali i byli bardzo sprawni.  Wyobraź sobie np isć z tym do media lub saturn tragedia by była, tam nikt od reki nie sprawdza a ciągną się takie naprawy jak cholera.....kiedys tam cos reklamowałem.....bez komentarza. Ze swoją widać miałeś pecha, ale bez stresu - od tego jest gwarancja.



    #7

    pancio123

    pancio123

      Newbie

    • Użytkownik
    • 4 postów
    • Miejscowość:Warszawa
    • Kamera: Gopro 5
    • Karta pamięci: SanDisk Extreme 64GB

    Dawno mnie tu nie było :) i tak sie przyglądam tej HERO 5....

    pancio123 jeśli kamera hero 5 trafiła na gorczewska - gohero.pl ? to chyba lepiej nie mogłeś... ja u nich kiedyś kupowałem i miałem problemy z GPHS 4 i zawsze super pomagali i byli bardzo sprawni.  Wyobraź sobie np isć z tym do media lub saturn tragedia by była, tam nikt od reki nie sprawdza a ciągną się takie naprawy jak cholera.....kiedys tam cos reklamowałem.....bez komentarza. Ze swoją widać miałeś pecha, ale bez stresu - od tego jest gwarancja.

    Z tego samego założenia wychodzę, jest gwarancja. Jeszcze kilka dni i sprawa sie wyjaśni. Właśnie dostałem maila o nowej aktualizacji 1.50



    #8

    Michal

    Michal

      Alpha i Omega

    • Senior Moderator
    • PipPipPipPipPip
    • 5173 postów
    • Miejscowość:Polska
    • Kamera: Hero 3
    • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

    To jest właśnie największa przewaga małych sklepów nad marketami. Inna sprawa ze dystrybutor w PL działa nie raz wyśmienicie.



    #9

    pancio123

    pancio123

      Newbie

    • Użytkownik
    • 4 postów
    • Miejscowość:Warszawa
    • Kamera: Gopro 5
    • Karta pamięci: SanDisk Extreme 64GB

    Witam wszystkim ponownie..., odpowiedz na moją reklamacje otrzymałem w czwartek rano, wiec moim zdaniem szybko - u tu duży plus za czas reakcji!

    Wynik reklamacji:

    Kamera - wymiana na nową

    Karta - wymiana na nową

     

    Dzisiaj odebrałem nowy zestaw! nowy zestaw od pierwszego włączenia inaczej działa niż ten stary! wszystko działa jak należy, nic nie zamula nic nie przycina! Na starym zestawie jak robiłem aktualizacje oprogramowanie to trwała z 20 minut, na nowym 2 minuty! Teraz po testuje i napisze jak moje wrażenia.

     

    Jednym słowem jestem bardzo zadowolony z podejścia sklepu do mojej reklamacji, chciałbym aby tak działających sklepów było więcej! Widać że w tym sklepie zauważyli, że klient to nie wróg!


    • Drift Innovation lubi to

    #10

    Michal

    Michal

      Alpha i Omega

    • Senior Moderator
    • PipPipPipPipPip
    • 5173 postów
    • Miejscowość:Polska
    • Kamera: Hero 3
    • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

    No i super! Karta tez padła :)



    #11

    weelkoo

    weelkoo

      Newbie

    • Użytkownik
    • 4 postów

      Myślę, że tutaj problem leżał po stronie karty a nie kamery. Sam przerabiałem karty SanDisca... Pierwsza, którą kupiłem powodowała zacinanie się filmu podczas nagrywania. Niby Class10 ale po włożeniu do kompa, po kilku sekundach zapis spadał poniżej 1 MB/s... Pojechałem ją wymienić, ale wziąłem ze sobą kompa. Pan w sklepie wymienił, włożyłem nową i od razu ja sprawdziłem. Niestety to samo... Pan z niewyraźną miną oddał kasę, kupiłem GoodRama i wsio śmiga aż miło.



      #12

      Michal

      Michal

        Alpha i Omega

      • Senior Moderator
      • PipPipPipPipPip
      • 5173 postów
      • Miejscowość:Polska
      • Kamera: Hero 3
      • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

      A jaką miałeś dokładnie kartę?



      #13

      weelkoo

      weelkoo

        Newbie

      • Użytkownik
      • 4 postów

        Sandisk Ultra 32 GB, class 10 albo U1... Nie pamiętam już dokładnie.



        #14

        Michal

        Michal

          Alpha i Omega

        • Senior Moderator
        • PipPipPipPipPip
        • 5173 postów
        • Miejscowość:Polska
        • Kamera: Hero 3
        • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

        Spoko :)




        Wróć do GoPro Hero5 · Następny nieczytany temat →



        Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: gopro 5, gopro5 reklamacja, gopro górczewska, gopro gorczewska, sandisk, gopro 5 problem z nagrywaniem, gopro 5 opinia, gopro 5 error card