Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Szybkozłącza GoPro


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
47 odpowiedzi w tym temacie

#1

Filonnet

Filonnet

    Administrator

  • Admin
  • 632 postów
  • Miejscowość:Poznań
  • Kamera: GoPro Hero3 Black Edition
  • Karta pamięci: Sandisk, 64GB, (10)
No i super... Jakosc produktów GoPro.

Dołączona grafika

FORUM | |    |

 


#2

sebastuss

sebastuss

    Newbie

  • Użytkownik
  • 23 postów
    wiele razy użyłeś ? ja tego rzadko używam ale jednak używam i na razie są całe

    #3

    Żółwik

    Żółwik

      Specjalista

    • Użytkownik
    • Pip
    • 162 postów
    • Miejscowość:Brzeziny, Gdynia, Łódź
    • Kamera: GoPro Hero 3 Black
    • Karta pamięci: Sandisk 64GB (10)
    Jak możesz to opisz jak to się stało

    #4

    Filonnet

    Filonnet

      Administrator

    • Admin
    • 632 postów
    • Miejscowość:Poznań
    • Kamera: GoPro Hero3 Black Edition
    • Karta pamięci: Sandisk, 64GB, (10)
    No właśnie nic wielkiego. Wyjmowałem z tego "przylepca" i się złamało. Napisałem do GoPro - bo sprowadzałem kamerę z USA czekam na odpowiedź.

    FORUM | |    |

     


    #5

    sebastuss

    sebastuss

      Newbie

    • Użytkownik
    • 23 postów
      wczoraj przyszedł mi zestaw do którego ktoś linka wrzucił na forum i te "nóżki" do odginania są miększe/bardziej elastyczne, zobaczymy ile wytrzymają

      #6

      Bolsik

      Bolsik

        Użytkownik

      • Użytkownik
      • 55 postów
        Uzywales jej na zewnatrz przy - 15stC ?

        #7

        Filonnet

        Filonnet

          Administrator

        • Admin
        • 632 postów
        • Miejscowość:Poznań
        • Kamera: GoPro Hero3 Black Edition
        • Karta pamięci: Sandisk, 64GB, (10)
        Miałem zamiar ale niestety nie dotrwała do tego momentu. Była wpięta cały czas, ale wydaje mi się, że nie powinno mieć to znaczenia na jej wytrzymałość.

        FORUM | |    |

         


        #8

        Filonnet

        Filonnet

          Administrator

        • Admin
        • 632 postów
        • Miejscowość:Poznań
        • Kamera: GoPro Hero3 Black Edition
        • Karta pamięci: Sandisk, 64GB, (10)
        No i sprawa załatwiona.

        Z USA przyleci lada dzień nowa szybkozłączka :)

        Az sam jestem w szoku :)

        FORUM | |    |

         


        #9

        patraj

        patraj

          Newbie

        • Użytkownik
        • 22 postów
          Problem podobny, sytuacja tez , napisalem do GoPro, mam nadzieje, ze pozytywnie odpowiedza i tez wysla z USA nowa.
          Ps. jak widac to jakis mankament, nawet miejsce zlamania to samo :D
          ps2. nie, nie uzywalem na zimnie, wyjmowalem z mocowania i trach.

          EDIT:
          GoPro to jednak porzadna firma - odpowiedzieli w ciagu kilku godzin, nowa szybkozlaczka juz leci z USA.
          Jak najbardziej cieszy mnie ich podejscie do klienta. Pozytywna firma :)

          Załączone pliki

          • Załączony plik  DSC06186.jpg   85,95 KB   337 Ilość pobrań


          #10

          Filonnet

          Filonnet

            Administrator

          • Admin
          • 632 postów
          • Miejscowość:Poznań
          • Kamera: GoPro Hero3 Black Edition
          • Karta pamięci: Sandisk, 64GB, (10)
          Ja dziś otrzymałem pocztą nową szybkozłączkę.

          Co jak co ale za to nalezy się GoPro pochwała, ze na podstawie zdjęcia uznali reklamację i wysłali bez problemu z USA jedną cześć.

          FORUM | |    |

           


          #11

          ruti

          ruti

            Ekspert

          • Użytkownik
          • PipPip
          • 325 postów
          • Miejscowość:Stalowa Wola
          • Kamera: GoPro Hero 3 Black
          • Karta pamięci: 64
          pod jakie adresy wysylaliscie pisma i w jakim jezyku? ewentualnie moglbym prosic kogos o pomoc w zalatwieniu tego? :)
          Dołączona grafika
          "Kolarstwo to jedna z najtrudniejszych dyscyplin sportu. Nawet najgorszy kolarz jest wciąż wybitnym sportowcem" [Marco Pantani]

          #12

          michau

          michau

            Użytkownik

          • Użytkownik
          • 115 postów

            pod jakie adresy wysylaliscie pisma i w jakim jezyku? ewentualnie moglbym prosic kogos o pomoc w zalatwieniu tego? :)
            [img ]http://www.bankfotek.pl/image/1435790.jpeg[/img]


            język jeden z dostępnych w Formularzu. Tylko nie pisz, że podczas wypadku. Opisz, że podczas odkręcania czy coś takiego.
            GoPro Hero3 Black Edition & Wi-Fi Remote + SanDisk Ultra® microSDXC UHS-I 64GB + GoPro Battery BacPac

            #13

            Filonnet

            Filonnet

              Administrator

            • Admin
            • 632 postów
            • Miejscowość:Poznań
            • Kamera: GoPro Hero3 Black Edition
            • Karta pamięci: Sandisk, 64GB, (10)
            A to zależy gdzie kupowałeś kamerę. W Polce czy w USA,jak w Polsce to napisz do sklepy gdzie kupowałeś lub FreeWay - dystrybutor GoPro w Polsce. Jak kupowałeś bezpośrednio od producenta w USA - to po angielsku maila do GoPro ze zdjęciem.

            FORUM | |    |

             


            #14

            ruti

            ruti

              Ekspert

            • Użytkownik
            • PipPip
            • 325 postów
            • Miejscowość:Stalowa Wola
            • Kamera: GoPro Hero 3 Black
            • Karta pamięci: 64
            Wielkie dzięki, otrzymałem maila że mam podać adres do wysyłki i wyślą mi uszkodzony element.

            jak pisali tak zrobili, dzisiaj otrzymałem list od freeway a zawartość była następująca:

            Dołączona grafika
            Dołączona grafika
            Dołączona grafika
            Dołączona grafika
            "Kolarstwo to jedna z najtrudniejszych dyscyplin sportu. Nawet najgorszy kolarz jest wciąż wybitnym sportowcem" [Marco Pantani]

            #15

            Jaco

            Jaco

              Użytkownik

            • Użytkownik
            • 63 postów
              Te plastiki gopro na prawdę są tandetne !!!
              I dziś ja padłem ofiarą tego badziewia - przypinałem złączkę do kasku i bum......
              Napiszę do gopro zobaczymy czy i mi się uda.
              Swoją drogą jak to tak często pęka do dlaczego niema tego elementu do kupienia osobno
              Pozostaje mi użyć J-Hook na kasku, jeszcze bardziej jak dziwoląg będę wyglądał.

              Dołączona grafika
              Dołączona grafika

              #16

              Jaco

              Jaco

                Użytkownik

              • Użytkownik
              • 63 postów
                Sorry za post pod postem, ale muszę zwrócić na to uwagę.
                Napisałem do pomocy technicznej GoPro w sprawie reklamacji złączki, po 10 minutach dostałem odpowiedź!
                Pytali mnie jak to się dokładnie stało i poprosili o adres zamieszkania, po kolejnych 10 minutach dostałem odpowiedź, że złączka została wysłana.

                Reklamacje składałem 25 kwietnia a dziś czyli 30 kwietnia już dostałem kurierem nową złączkę.
                Na prawdę jestem w szoku jak działa pomoc techniczna GoPro! konkurencja niech bierze przykład.

                #17

                Krzysq

                Krzysq

                  Newbie

                • Użytkownik
                • 49 postów
                  To bardzo szybka reakcja. Ja na maila czekałem 2 godziny ;) Ale też poszło niezwykle sprawnie, zapytali jak się złamała i żeby podać adres do wysyłki. Najlepsze, że w liście przewozowym jest napisane, że część leci z Hong Kongu.

                  #18

                  Guest__*

                  Guest__*
                  • Guests
                  Mi też się ułamało szybko złącze i to nawet nie wiek kiedy. Montowałem do kasku i było wszystko ok, potem zdjąłem i tez raczej było w porządku. Wczoraj wyjmuję, a tu złamane i nawet nie wiem jak to się stało :(

                  Załączone pliki

                  • Załączony plik  uchwyt.jpg   190,54 KB   98 Ilość pobrań


                  #19

                  Krzysq

                  Krzysq

                    Newbie

                  • Użytkownik
                  • 49 postów
                    Skladaj reklamacje na stronie gopro i dostaniesz nowa. Moja przyszla po tygodniu od zgloszenia.

                    Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

                    #20

                    Guest__*

                    Guest__*
                    • Guests
                    Wysłałem zgłoszenie ze zdjęciami i złączka już do mnie jedzie :)