No i super... Jakosc produktów GoPro.
Szybkozłącza GoPro
Rozpoczęty przez Filonnet , 25 sty 2013 13:19
#9
Napisano 06 luty 2013 - 20:22
Problem podobny, sytuacja tez , napisalem do GoPro, mam nadzieje, ze pozytywnie odpowiedza i tez wysla z USA nowa.
Ps. jak widac to jakis mankament, nawet miejsce zlamania to samo
ps2. nie, nie uzywalem na zimnie, wyjmowalem z mocowania i trach.
EDIT:
GoPro to jednak porzadna firma - odpowiedzieli w ciagu kilku godzin, nowa szybkozlaczka juz leci z USA.
Jak najbardziej cieszy mnie ich podejscie do klienta. Pozytywna firma
Ps. jak widac to jakis mankament, nawet miejsce zlamania to samo
ps2. nie, nie uzywalem na zimnie, wyjmowalem z mocowania i trach.
EDIT:
GoPro to jednak porzadna firma - odpowiedzieli w ciagu kilku godzin, nowa szybkozlaczka juz leci z USA.
Jak najbardziej cieszy mnie ich podejscie do klienta. Pozytywna firma
Załączone pliki
#12
Napisano 05 marzec 2013 - 06:00
pod jakie adresy wysylaliscie pisma i w jakim jezyku? ewentualnie moglbym prosic kogos o pomoc w zalatwieniu tego?
[img ]http://www.bankfotek.pl/image/1435790.jpeg[/img]
język jeden z dostępnych w Formularzu. Tylko nie pisz, że podczas wypadku. Opisz, że podczas odkręcania czy coś takiego.
GoPro Hero3 Black Edition & Wi-Fi Remote + SanDisk Ultra® microSDXC UHS-I 64GB + GoPro Battery BacPac
#14
Napisano 05 marzec 2013 - 16:29
Wielkie dzięki, otrzymałem maila że mam podać adres do wysyłki i wyślą mi uszkodzony element.
jak pisali tak zrobili, dzisiaj otrzymałem list od freeway a zawartość była następująca:
jak pisali tak zrobili, dzisiaj otrzymałem list od freeway a zawartość była następująca:
"Kolarstwo to jedna z najtrudniejszych dyscyplin sportu. Nawet najgorszy kolarz jest wciąż wybitnym sportowcem" [Marco Pantani]
#15
Napisano 20 kwiecień 2013 - 12:31
Te plastiki gopro na prawdę są tandetne !!!
I dziś ja padłem ofiarą tego badziewia - przypinałem złączkę do kasku i bum......
Napiszę do gopro zobaczymy czy i mi się uda.
Swoją drogą jak to tak często pęka do dlaczego niema tego elementu do kupienia osobno
Pozostaje mi użyć J-Hook na kasku, jeszcze bardziej jak dziwoląg będę wyglądał.
I dziś ja padłem ofiarą tego badziewia - przypinałem złączkę do kasku i bum......
Napiszę do gopro zobaczymy czy i mi się uda.
Swoją drogą jak to tak często pęka do dlaczego niema tego elementu do kupienia osobno
Pozostaje mi użyć J-Hook na kasku, jeszcze bardziej jak dziwoląg będę wyglądał.
#16
Napisano 30 kwiecień 2013 - 11:46
Sorry za post pod postem, ale muszę zwrócić na to uwagę.
Napisałem do pomocy technicznej GoPro w sprawie reklamacji złączki, po 10 minutach dostałem odpowiedź!
Pytali mnie jak to się dokładnie stało i poprosili o adres zamieszkania, po kolejnych 10 minutach dostałem odpowiedź, że złączka została wysłana.
Reklamacje składałem 25 kwietnia a dziś czyli 30 kwietnia już dostałem kurierem nową złączkę.
Na prawdę jestem w szoku jak działa pomoc techniczna GoPro! konkurencja niech bierze przykład.
Napisałem do pomocy technicznej GoPro w sprawie reklamacji złączki, po 10 minutach dostałem odpowiedź!
Pytali mnie jak to się dokładnie stało i poprosili o adres zamieszkania, po kolejnych 10 minutach dostałem odpowiedź, że złączka została wysłana.
Reklamacje składałem 25 kwietnia a dziś czyli 30 kwietnia już dostałem kurierem nową złączkę.
Na prawdę jestem w szoku jak działa pomoc techniczna GoPro! konkurencja niech bierze przykład.