Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Szybkozłącza GoPro


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
47 odpowiedzi w tym temacie

#41

djwiocha

djwiocha

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 50 postów
    Ja napisałem bezpośrednio do GoPro teraz muszę tylko wysłać adres, numer seryjny kamery itp.
    - Blog rowerowy
    - Profil pinkbike
    - Kanał YT

    #42

    Freud

    Freud

      Specjalista

    • Użytkownik
    • Pip
    • 222 postów
      Na jaki adres email? :)

      #43

      djwiocha

      djwiocha

        Użytkownik

      • Użytkownik
      • 50 postów


        Napisali mi już że wyślą. Tak więc będzie nowy klips i nowa gumka (a starej da się jeszcze używać :D)
        - Blog rowerowy
        - Profil pinkbike
        - Kanał YT

        #44

        Freud

        Freud

          Specjalista

        • Użytkownik
        • Pip
        • 222 postów
          Mnie również tak napisali.
          Nie wiem tylko kiedy dojdzie, ale poczekam około 2 tygodnie i ew. wyślę do nich zapytanie.
          Na razie szybkozłączki nie potrzebuję, więc się nie pali.
          Najdziwniejsze jest to, że pękła tak po prostu przy wkładaniu.

          #45

          bogesssss

          bogesssss

            Newbie

          • Użytkownik
          • 12 postów
            Moja szybkozłączka złamała się parę miesięcy temu, przypomniałem sobie o niej czytając ten temat i od razu napisałem do GoPro. Kilka dni później CIACH, pan kurier przyniósł nową :D

            #46

            G13

            G13

              Newbie

            • Użytkownik
            • 28 postów

              Także jestem zadowolony z freewaya :) Przy wypinaniu j-hooka z kasku narciarskiego pękło ramię. Kilka tyg. później bratu pękła płaska szybkozłączka także wypinana z kasku. 2 maile i 2 przesyłki z nowymi złączkami i naklejkami. Także obsługa klienta jak najbardziej na +, jednak łamliwość plastiku na mrozie pozostawia lekki niesmak ;) 



              #47

              ratystast

              ratystast

                Użytkownik

              • Użytkownik
              • 133 postów
              • Miejscowość:Nysa
              • Kamera: GoPro Hero 3+ BE
              • Karta pamięci: Hama 32 GB

              Widzę, że częsta przypadłość. Ja ostatnio połamałem, napisałem od razu do Freeway (zaznaczyłem, że kamera kupiona w PL), poprosili tylko o zdjęcie uszkodzenia. Tydzień później dostałem przesyłkę z szybkozłączką i dodatkowo 3 naklejkami oraz smyczą z logo GoPro. Bez podawania numerów kamery, paragonu czy czegokolwiek (chociaż takowe posiadam). Obecnie czekam na drzwiczki do 3+ do Bacpac'a - napisałem, że kupiłem starszą jego wersję i nie pasują mi drzwiczki - powiedzieli, że wyślą mi je w gratisie (chociaż zaproponowałem zakup lub wymianę). Dlatego właśnie tak bardzo lubię tą firmę. :D



              #48

              Priders

              Priders

                Alpha i Omega

              • Moderator
              • PipPipPipPipPip
              • 2545 postów
              • Miejscowość:Śrem
              • Kamera: Gopro
              • Karta pamięci: SanDisk
              No trochę już od nich wycisłeś ;)

              Wysłane z telefonu. Za błędy przepraszam.


              Pozdrawiam,

               

               

              Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !!