Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Czy Ghost-S dalej się wiesza?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
43 odpowiedzi w tym temacie

#1

Bigos

Bigos

    Newbie

  • Użytkownik
  • 10 postów
  • Miejscowość:.
  • Kamera: DRIFT Ghost-S
  • Karta pamięci: SanDisk EXTREME PLUS, 32GB

Witam wszystkich serdecznie w pierwszym moim poście na tym forum.

Przeczytałem 2 wielkie wątki o nowym drificie, i dalej nie wiem czy kupować czy nie. Sporo osób skarży się na freeze kamerki, nawet po upgradzie do tego nowego firmwaru 1.0.0.0

Jak to jest? czy to zależy od sprzętu czy jednak soft? Zakładam oczywiście, że karta SD jest sensowna.

Czy kupować i wymieniać do skutku, aż się trafi na bezawaryjny egzemplarz? Czy jest np. ktoś kto nigdy nie musiał wyciągać baterii w celu ponownego uruchomienia kamery?

W zeszłym roku kupiłem Ghosta (bez S) ale w terminie 10 dni musiałem oddać właśnie z powodu zwieszek (z kartą SanDisk ultra 32 GB).

Potrzebuje sprzętu na którym można polegać. Bardzo mi pasuje ten obracany obiektyw. Może coś innego?, może być drożej. GP3 czytałem, że też się potrafią powiesić. 

 



#2

Drift Innovation

Drift Innovation

    Specjalista

  • Konto oficjalne
  • Pip
  • 294 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: DRIFT GHOST 4K
  • Karta pamięci: Sandisk 64GB (10)

Z naszych doświadczeń (pozostali forumowicze niech zweryfikują) - na sofcie 1.0.0.0 GLOBALNIE rzecz biorąc jest lepiej niż na poprzednich. Nie bez znaczenia jest karta pamięci - powtarzają się różne sytuacje na kartach np. 64GB ULTRA Sandisk (wydawałoby się szybkich), natomiast te same kamery na jeszcze szybszych ale mniejszych 32GB EXTREME Sandisk działają bez zarzutu...wnioski mogą być różne, niemniej takie są obserwacje.


- ciekawa alternatywa - sprawdź!

 

- oficjalny FB - zapraszamy!


#3

Bigos

Bigos

    Newbie

  • Użytkownik
  • 10 postów
  • Miejscowość:.
  • Kamera: DRIFT Ghost-S
  • Karta pamięci: SanDisk EXTREME PLUS, 32GB

Dziwne to, kompakty za 300PLN się nie wieszają, a zaawansowane kamery owszem, gdzie tu jest przyczyna? Słyszałem, że skrzaty do mleka szczają to może na układy scalone i w chipy też. :-P  

Czekam jeszcze na obserwacje innych. Może ktoś ma jeszcze zestaw Ghost-S + Sandisk 32GB extreme?



#4

Fiveo

Fiveo

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 51 postów
  • Miejscowość:Limanowa
  • Kamera: GHOST-S
  • Karta pamięci: SAMSUNG PRO 64GB microSDXC

Ja mam aktualnie Sandisk Extreme PLUS 32GB- problemy z komunikatami Low Speed Card i wieszaniem się skończyły można powiedzieć, aczkolwiek wczoraj przy nagrywaniu materiału z jazdy samochodem w 1080/60 coś mi kamera psioczyła i po 12-20sek. kończyła nagrywanie. Wcześniej miałem Samsunga 64GB PRO i niestety kamera się z nią nie lubiała. Generalnie jakby nie patrzeć, z kamery i tak jestem bardzo zadowolony, pomimo "widzimisie" raz na jakiś czas ;) Materiały z nocnych przejazdów, czy długi czas na baterii- tego konkurencja może moim zdaniem pozazdrościć ;) Jedynie aplikacja powinna zostać dopracowana...nie wiem, czy nie lubi mojego sgs4, czy co  :roll: często pokazuje niby na kom że nagrywa, a kamerka dalej w trybie standby


 


#5

michals

michals

    Newbie

  • Użytkownik
  • 46 postów
  • Miejscowość:Poznań
  • Kamera: Dritf Ghost-S
  • Karta pamięci: Sandisk Extreme 32GB

Posiadam dokładnie taki zestaw jak piszesz, czyli Ghost-S wraz z Sandiskiem Extreme 32 GB. Przy sofcie 0.2.9.0 być może raz zaobserwowałem zawieszenie, nie pamiętam dokładnie, dość krótko miałem ten soft. Niemniej, chyba do nie wrócę na dobre. W weekend majowy miałem okazję solidniej przetestować Drifta na wersji 1.0.0.0 i zawieszenie zaobserwowałem trzy razy w czasie bitych trzech dni jazdy. Niby nie dużo, ale jak dla mnie sporo, utraciłem przez to kilka ciekawych nagrań. Irytujące jest jednak to, że należy wyjąć baterię, a w moim przypadku wiąże się to to ze zdemontowaniem kamery z gwintu i nierzadko bólem palców (pokrywa jest mocno przykręcana, a z mokrymi i zmarzniętymi dłońmi nie jest to łatwe. Piszę o szczegółach, ale to właśnie one determinują nasze wybory i dalej zakupy. Prawdopodobnie inne kamery zachowałyby się podobnie. Taka ich natura. Z reguły uważamy za dobre to, czego nie mamy, ale sądzę, że takie GoPro już bym oddał jako zwrot do sprzedawcy po pierwszych dniach :)



#6

Fiveo

Fiveo

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 51 postów
  • Miejscowość:Limanowa
  • Kamera: GHOST-S
  • Karta pamięci: SAMSUNG PRO 64GB microSDXC

Mi na 1.0.0.0 tak jak pisałem działa dość fajnie, pomimo tego przypadku wczoraj. Trzy tygodnie temu na przez cały weekend byłem na wyprawie quadami, i ani razu nic się nie zwiesiło. Co do karty- posiadam tą szybszą wersję Extreme z oznaczeniem PLUS ;)


 


#7

D2idek

D2idek

    Ekspert

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 648 postów
  • Miejscowość:Bełchatów
  • Kamera: GoPro 4 Silver
  • Karta pamięci: SanDisk Extreme64/Ultra32

ghost S +64GB extreme = zawiecha była raz po wgraniu softu 1.0.0.0 potem się ustabilizowało i ani jednej zawieszki nie było...

ale jak pojawiła się nowa apka na androida i zacząłem testować tą parkę to dwa razy już mi się zawiesiła, sądzę że to przez samą apke lub wifi...

potestujemy zobaczymy



#8

Bigos

Bigos

    Newbie

  • Użytkownik
  • 10 postów
  • Miejscowość:.
  • Kamera: DRIFT Ghost-S
  • Karta pamięci: SanDisk EXTREME PLUS, 32GB

Coś chyba mają słabych programistów w tym Drifcie, albo soft też robią chińczycy. Widziałem na stronie driftinnovation.com, że szukają quality managera z preferowanym "Experienced in working with Asia". Ktoś chętny? Mam nadzieję, że znajdą kogoś kto ich tam przyciśnie.

Ogólnie trochę tam poszperałem i znalazłem kod źródłowy aplikacji na androida, a w zasadzie jego cześć, ale w PDF,   :shock: nowatorskie podejście.

Może powinni zamknąć swoje tajne patenty do obróbki obrazu w binarną bibliotekę a resztę udostępnić. Jakby się zebrało community open source wokół tego, to by zrobili taki firmware, że gopro by musiał zwijać interes.  :-P



#9

Hubert

Hubert

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 60 postów
  • Miejscowość:Wrocław
  • Kamera: Drift Ghost-s
  • Karta pamięci: Sandisk 32GB Extreme(10)

Mnie wiesza się dosyć często. Mam ją od ponad miesiąca a zacięła się już ze 3 razy. 


 - zapraszam na mojego rowerowego bloga. 

  - polub na fejsbuku :)


#10

Bigos

Bigos

    Newbie

  • Użytkownik
  • 10 postów
  • Miejscowość:.
  • Kamera: DRIFT Ghost-S
  • Karta pamięci: SanDisk EXTREME PLUS, 32GB

Minęło trochę czasu i mogę zdać swój raport. W ciągu 2 miesięcy nie zawiesiła mi się ani razu, przy intensywnym wakacyjnym użytkowaniu. Jednego razu nie liczę, jak kombinowałem z podglądem wifi.



#11

mikei

mikei

    Newbie

  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Miejscowość:Wrocław
  • Kamera: Drift Ghost S
  • Karta pamięci: sanDisk 32 Extreme(10)

Okol dwóch tygodni użytkowania i jedna zawiecha. Na usprawiedliwienie kamera pracowała w pełnym słońcu i może to temperatura się przyczyniła. Na szczęście po wyjęciu baterii wszystko wróciło do normy a co najważniejsze nagrany materiał zachował się w całości na karcie. Objawy - fioletowa dioda mruga, przyciski nie reagują. W zamian za inne walory na razie nie jestem rozczarowany po tym zacięciu



#12

Michal

Michal

    Alpha i Omega

  • Senior Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 5194 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera: Hero 3
  • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

A jaka była odczuwalna temperatura kamery?



#13

mikei

mikei

    Newbie

  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Miejscowość:Wrocław
  • Kamera: Drift Ghost S
  • Karta pamięci: sanDisk 32 Extreme(10)

Nie potrafię określić. Ale w dotyku nie był to piekarnik. Podwyższona temperatura jak przy normalnym kręceniu, cała sesja nie była bardzo długa ok 40 min.



#14

tomek_t78

tomek_t78

    Newbie

  • Użytkownik
  • 18 postów
    No to kilka słów ode mnie ;)
    Kamerka już raz wymieniona, jest lepiej ale i tak za tą cenę uważam, że jest słabo jesli chodzi o wieszanie się urządzenia.
    Kamerka jest włączona praktycznie przez 10-15 godzin dziennie, wisi na szybie w mojej ciężarówce.
    Pracowała już we wszystkich trybach nagrywania, ale nie mam czasu na obróbkę całego materiału, którego przybywało bardzo szybko z każdym dniem, więc teraz pracuje tylko w trybie tagowania 720/60 normal.
    Karta PNY 64GB Class 10, jedna z kilku zalecanych przez producenta.
    Urządzenie najlepiej pracuje z pustą kartą, zawiesza się wtedy 1-2 razy na dzień, wymagane wyciagnięcie baterii.
    Im więcej nagranego materiału tym zawiechy są częstsze, a przy około 80% wolnej przestrzeni dalsza "współpraca" mija się z celem.
    Być może jest to wina karty, nie miałem jeszcze czasu na testowanie innych producentów i wielkości.
    W ciężarówce temat jest jeszcze do ogarnięcia, bez większych problemów mogę zrestartować urządzenie, a w razie potrzeby przerzucić nagrany materiał na laptopa.
    Gorzej jest z nagrywaniem jazdy na motocyklu, ponieważ kontrolki na pilocie nie sygnalizują zawieszenia się kamery. Wciąż pokazują tryb nagrywania lub zapisu podczas, gdy kamera już nie pracuje. W ten sposób straciłem sporo fajnych ujęć.
    Poza irytującym wieszaniem się kamerki jestem zadowolony z zakupu jesli chodzi o obracany obiektyw i jakość obrazu, szumu audio na motocyklu też denerwują, nie pomaga nawet ukryty mikrofon zewnętrzny, może powinienem popracować nad miejscem jego ukrycia i jakimiś dodatkowymi osłonkami.
    Dołączona grafika
    Using Tapatalk

    #15

    achtung

    achtung

      Newbie

    • Użytkownik
    • 49 postów
    • Miejscowość:bdg
    • Kamera: gopro 2
    • Karta pamięci: Sandisk, 64GB, (10)

    Tak piszecie o tych szumach i wieszaniach , ja szczerze to bym oddał tą kamerę jeżeli miałbym takie problemy . Kamera za 1500 zł i wiesza się do tego duże szumy w jazdach na moto , szczerze ta kamera jest warta może z 800 zł ... na chwile obecną nagrałem dwa przejazdy na moto po 17 min i nie zawiesiła się ani razu szumy też troszkę zniwelowałem , ale o tym pisałem już w innym poście . Jak tak czytam te posty to zastanawia mnie jedno dlaczego nie wybrałem GoPro , bo już się boje tego wieszania..... i moich nerwów ...

     

    Kartę mam tą

     



    #16

    D2idek

    D2idek

      Ekspert

    • Użytkownik
    • PipPip
    • 648 postów
    • Miejscowość:Bełchatów
    • Kamera: GoPro 4 Silver
    • Karta pamięci: SanDisk Extreme64/Ultra32

    zastanówcie się czy nie przesadźcie?!

    fakt że nas użytkowników Drifta jest znacznie mniej niż userów GP

    ale ile jest tematów o awariach i dziwnych zachowaniach GP ?!!!!

    w Drifcie zdarzają się zawiechy raz na jakiś czas i w sumie tyle!

    wg. mnie Drift wychodzi na znacznie bardziej bezawaryjną kamerę niż GP !



    #17

    tomek_t78

    tomek_t78

      Newbie

    • Użytkownik
    • 18 postów
      Nie miałem do czynienia z żadną inną kamerą wczesniej, nie mam porównania czy inne są lepsze czy gorsze. Wybierałem spośród profesjonalnych kamer za niemałe pieniądze. Obecne modele Go Pro czy Ghost nie są pierwszymi kamerami producentów, są już którymiś tam z kolei, lepszymi od poprzedników, udoskonalonymi, więc mam prawo oczekiwać, że będą działały bezawaryjnie. Nie obchodzi mnie to, że inne wieszają się częściej, bo jesli jest to segment pro to ani jedne ani drugie nie powinny mieć takich dolegliwości. Nie używam kamery raz od wielkiego dzwonu, ma pracować non stop i bez problemów, a tu proszę, włączyłem ją pół godziny temu i juz wisi, zielona dioda świeci sie cały czas, a powinna w trybie tagowania migać, brak reakcji na przyciski, więc reset przez wyciagnięcie baterii, włączam raz jeszcze, dioda miga, ale tym razem ekran się nie wygasił, ok, co mi tam, i tak jest na kablu, mija 24 minuty, znów zawiecha, reset, pytanie czy odzyskać film, potwierdzam i co widzę? w trybie tagowania z ustawieniem na 1 minutę nagrała 24 minuty materiału! Jadąc na motorze mam raz na pół godziny się zatrzymywać i sprawdzać czy jeszcze łaskawie działa? Nikt mi nie powie, że to wina karty, czy temperatury, czy czegoś tam jeszcze. To ewidentnie wina błędu w firmware. Kamera sobie działa jak chce i kiedy chce, nie ma na to reguły, bo programiści dali dypy zamiast wziąć się do roboty. Co z tego, że hardware jest pro, jak oprogramowanie stawia sprzęt na równi z amatorskimi kamerami, które nie mają może aż tylu bajerów, czy nie są aż tak dobrej jakości, ale nie słyszałem, żeby tak się zachowywały, a nawet gdyby, to płacąc za nie połowę ceny Go Pro czy Ghost mam prawo liczyć się z tym, że nie będą doskonałe.
      Using Tapatalk

      #18

      Michal

      Michal

        Alpha i Omega

      • Senior Moderator
      • PipPipPipPipPip
      • 5194 postów
      • Miejscowość:Polska
      • Kamera: Hero 3
      • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

      Zgadzam się z tym iż jest to kamerka za kupę kasy szczególnie na polskie warunki! Moje wypociny na temat cen już gdzieś na forum były! A zawieszanie się Ghosta to jakaś w pewnym sensie kpina choć nie wiem nie użytkowałem na tyle ducha by mieć z tym do czynienia! Co więcej ostatnio nawet zawiesiła mi się moja Hero 3!



      #19

      D2idek

      D2idek

        Ekspert

      • Użytkownik
      • PipPip
      • 648 postów
      • Miejscowość:Bełchatów
      • Kamera: GoPro 4 Silver
      • Karta pamięci: SanDisk Extreme64/Ultra32

      Masz prawo oczekiwać wszystkiego, ale raczej nie masz co liczyć że dokładnie dostaniesz coś takiego czego oczekujesz... auta za 2 mln euro też się psuja a przecież nie powinny ! temat rzeka... ale może poprostu kup coś za ok. 300 zł i oczekuj mniej ;)

      Moj ghost co prawda wymieniony na nowy egz. (nieszczelność) ale przez pół roku zawisł kilka razy tylko !.... zresztą zamiast złościć się na wszystkich może lepiej napisać do dystrybutora o takim problemie



      #20

      tomek_t78

      tomek_t78

        Newbie

      • Użytkownik
      • 18 postów
        D2idek... skoro dokonujesz porównań, więc wytlumaczę Ci w czym jest problem takze posługując się porównaniem: jasne, mozna kupic buty za 20zł i nie miec pretensji do producenta, ze po miesiącu sie rozkleily, ale jesli kupujesz takie za 500zl to chyba oczekujesz od nich, ze trochę dłużej Ci posłużą, tak czy nie? ok, te takze mają prawo miec wadę, zgadzam się, korzystam z reklamacji i wada zostaje usunięta lub otrzymuje nową parę bez wady, tak czy nie? jesli okaze się, że but a to się rozkleił, a to szew puścił a to coś tam innego co chwila się z nim złego dzieje, a w dodatku okazuje się, że to nie tylko z moją parą tak jest tylko z wieloma innymi tak samo, to ludzie, którzy je kupili mają prawo czuć się poirytowani, a producent wykonując takie buble szybko straci renomę wymiana bubla na kolejny bubel nie rozwiązuje problemu tak samo jak odsyłanie klienta po buty za 20zl skoro te sie nie podobają z tymi kamerami jest właśnie tak, że są to profesjonalne sprzęty, w ktorych wady występują ponad normę, mozesz reklamować je i miec nadzieje, ze za którymś razem trafisz na w pełni sprawny egzemplarz, albo dasz sobie spokoj idąc Twoim tokiem myślenia, uznając, ze ten typ juz po prostu tak ma i na tyle co go używam to mi to w zasadzie nie przeszkadza ja używam kamerkę praktycznie cały czas, nie chce kupowac tańszej i oczekiwac mniej, chce wydać kase na porządny sprzęt, ktory nie bedzie mnie zawodził i nie mowie tu o zawieszaniu sie kamery raz na tydzień tylko raz na pol godziny, o nagrywaniu materiału wg własnego jej widzi-mi-się, niezależnie od tego czego ja chce, rozumiesz? my jako konsumenci musimy miec coraz wieksze wymagania, nie tylko co do jakości produktów, ktore kupujemy, ale tez co do usług z nimi związanych, jesli cos jest zle to trzeba o tym mowić, napiętnować i wymagać zeby było lepsze a nie zadowalać sie tym co jest, w ten sposób produkt nie bedzie stawał sie lepszym co do dystrybutorów, to oni bardzo dobrze znają problem, co świadczą maile od nich, jako rozwiązania problemu podają m.in. reset przez wyciagnięcie baterii, reset kamery do ustawień fabrycznych, format karty najpierw za pomocą komputera a potem za pomocą samej kamery, wymianę karty, wgranie na nowo fimwaru - to nie rozwiązuje problemu, bo firmware jest skopany, tyle w tym temacie ode mnie czyli krótko odpowiadając na pytanie otwierające wątek - tak, wciąż się wiesza i to bez żadnej reguły, w rożnych warunkach pracy i w rożnych jej trybach z niecierpliwością czekam na nowy firmware, który mam nadzieję, że zminimalizuje tę niedogodność Pozdro
        Using Tapatalk