Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Czy Ghost-S dalej się wiesza?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
43 odpowiedzi w tym temacie

#21

Michal

Michal

    Alpha i Omega

  • Senior Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 5194 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera: Hero 3
  • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)
Wszystko się zgadza ale co na to dystrybutor w PL? Po za tym niedawno wyszło nowe Firmware o którym nie każdy chyba wie!



Przepraszam mój błąd chodziło o firmware do Ghosta :)

#22

tomek_t78

tomek_t78

    Newbie

  • Użytkownik
  • 18 postów
    Nie wiem jak w PL, bo zakupiłem kamerę w UK i jestem w kontakcie z angielskim Customer Service i to ich rady przedstawiłem wczesniej. Zapomniałem jeszcze o jednej, gdy kamera wieszała się po 18 minucie, radzili, żeby konczyc nagranie ręcznie wczesniej zanim upłynie 18 minut, więc co miałem z zegarkiem w ręku nagrywać? Kpina jakaś... Ten firmware jest już stary, z lutego, moja kamera miała go zainstalowanego fabrycznie, ale i tak podążając za radami specjalistów Innovate wgrywalem go ponownie kilkadziesiąt razy...
    Using Tapatalk

    #23

    Michal

    Michal

      Alpha i Omega

    • Senior Moderator
    • PipPipPipPipPip
    • 5194 postów
    • Miejscowość:Polska
    • Kamera: Hero 3
    • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)
    Masakra! Ale skontaktuj się tez z dystrybutorem w PL może coś Ci doradzą! Co ciekawe Drift szuka teraz inżyniera oprogramowania!
    Nie wypowiadam się ale Drift zdaje mi się dość poważną firmą! Po za tym zawsze jest jakieś rozwiązanie z każdej sytuacji! Pomijajać to że kupiłeś kamerę jakby nie patrzeć premium od której masz prawo wymagać to jednak tutaj wiele nie gra!

    #24

    tomek_t78

    tomek_t78

      Newbie

    • Użytkownik
    • 18 postów
      Producent jest w UK, więc chyba szybciej z nimi się tu na miejscu dogadam niż przez polskiego dystrybutora ;)

      co do firmware masz rację, siedzę teraz we Francji i przeglądam forum z telefonu nie przewinąłem strony i nie zauważyłem, że 10/7 był update ;)
      wrócę do domu to ściągnę i zobaczę czy jest lepiej ;)
      pozdro i dzięki za informację
      Using Tapatalk

      #25

      Michal

      Michal

        Alpha i Omega

      • Senior Moderator
      • PipPipPipPipPip
      • 5194 postów
      • Miejscowość:Polska
      • Kamera: Hero 3
      • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

      Daj znać czy pomogło! A co Dystrybutora PL im też zależy na tym by Drift dział i miał dobrą opinie! W końcu to ich biznes! Zawsze mogą jakoś pomóc!



      #26

      achtung

      achtung

        Newbie

      • Użytkownik
      • 49 postów
      • Miejscowość:bdg
      • Kamera: gopro 2
      • Karta pamięci: Sandisk, 64GB, (10)

      ale widzę że już temat olewają ale jak promocja , reklama kamery na forum to co post odpowiadali......



      #27

      PanKominiarka

      PanKominiarka

        Newbie

      • Użytkownik
      • 12 postów

        Jestem zaskoczony, że kamera aż tak Wam się wiesza. Swoją posiadam od lutego i takie sytuacje były przy słabej jakościowo karcie po zakupie w marcu Sandisk Extreme 64GB miałem może z 2 takie przypadki. Nawet przy praktycznie zapełnionej karcie w ostatnim tygodniu nie zaobserwowałem takich sytuacji.

        Jedynie co mnie denerwuje to nagrywanie jazdy na motocyklu szum wiatru na nagraniu jest wręcz nie do zniesienia.



        #28

        achtung

        achtung

          Newbie

        • Użytkownik
        • 49 postów
        • Miejscowość:bdg
        • Kamera: gopro 2
        • Karta pamięci: Sandisk, 64GB, (10)

          ja tak Panie kominiarka zniwelowałem szumy , jeszcze nie do końca dopracowałem :)

         



        #29

        Drift Innovation

        Drift Innovation

          Specjalista

        • Konto oficjalne
        • Pip
        • 294 postów
        • Miejscowość:Warszawa
        • Kamera: DRIFT GHOST 4K
        • Karta pamięci: Sandisk 64GB (10)

        ale widzę że już temat olewają ale jak promocja , reklama kamery na forum to co post odpowiadali......

         

        achtung rozumiem, że nie odpowiedzieliśmy Ci na jakieś pytanie? Jeśli tak to przepraszam - staramy się na bieżąco odpowiadać na pytania. Jeśli zaś chodzi o problem kolegi, który kupił kamerę w UK (tomek_t78) - zdecydowanie szybciej uzyska pomoc w...UK, niemniej jeśli potrzebuje jakkolwiek naszej pomocy - wystarczy napisać PW.

         

        pozdrawiam - nie olewamy, niezależnie czy promocja/reklama czy reklamacja.


        - ciekawa alternatywa - sprawdź!

         

        - oficjalny FB - zapraszamy!


        #30

        tomek_t78

        tomek_t78

          Newbie

        • Użytkownik
        • 18 postów
          dziękuję za ofertę, ale problemem nie jest komunikacja z Waszymi angielskimi kolegami, a fakt, że po prostu nie są w stanie z tym problemem nic zrobić, bo nie mają pojęcia co w firmware jest skopane - póki co...
          od jutra będę testował najnowsze oprogramowanie i dam znać czy są jakies zmiany

          jako ciekawostkę podam, że swoje opinie na temat niewiedzy Panów z Drifta w UK na temat jak naprawić problem wieszania się kamery sformułowałem na podstawie kilku filmów, ktore nagrali podczas testów kamery i niechcący przysłali mi je z nową kamerą sądząc, że karta była moja ;) mam pełen obraz ich zdezorientowania i niemożności ogarnięcia problemu, dlatego po prostu wymieniają kamerki na nowe licząc, że w ten sposób uszczęśliwią klienta... niestety tu nie ma miejsca na kompromisy, bo kasa nie jest mała, a sprzęt jest z grupy PRO, więc niech sie chłopaki do roboty biorą i dadzą tej kamerze porządny firmware

          pozdrawiam
          Using Tapatalk

          #31

          D2idek

          D2idek

            Ekspert

          • Użytkownik
          • PipPip
          • 648 postów
          • Miejscowość:Bełchatów
          • Kamera: GoPro 4 Silver
          • Karta pamięci: SanDisk Extreme64/Ultra32
          Mi jedyne co przychodzi do głowy to znaleść kogoś kto ma kartę SANDISK EXTREME 45mb/s lub szybsza i potestowac kilka dni.... Zakup karty raczej odpada bo droga a nie wiadomo czy w niej leży problem... Chociaż z tego co widać po userach Drifta to właśnie z tym Sandiskiem użytkownicy nie mają problemów z zawiechami


          Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka



          #32

          tomek_t78

          tomek_t78

            Newbie

          • Użytkownik
          • 18 postów
            nie przetestuję nowego firmware bo jest na Ghosta, ale nie na Ghost S :/
            trudno, trzeba dalej czekać
            co do zawiech pewnie masz rację, że to wina karty, ale inne zachowania kamery, jak np. dłuższe nagrywanie materiału niz jest to ustawione, to juz raczej wina oprogramowania
            Using Tapatalk

            #33

            zywol

            zywol

              Newbie

            • Użytkownik
            • 3 postów
            • Miejscowość:Lublin
            • Kamera: Drift Ghost-s HD
            • Karta pamięci: SanDisk Ultra 32GB

            witam,

            od niedawna jestem posiadaczem ghosta-s z karta pamięci Sandisk SDHC 32GB Ultra Class 10.

            Nagrywam póki co tylko podczas jazdy motocyklem i przyznam szczerze, iż jestem w szoku jak często mi się kamera zawiesza. Komentarz Low speed card! Przy trybie Tagowania wideo jest zawsze po przekroczeniu 01:30 min +- przy ustawieniach max (tagowanie 1 min, rozdzielczość 1080p, fps 60, fov 160, exp 0, scena normal,bit rate high) przyznam szczerze, iż dopiero dziś się zaczynam tym bawić wiec może coś źle robię. Przy tagowaniu 10 sek jest wszystko ok ;)

            Dodam jeszcze, że w tym momencie mam 45% karty do dyspozycji i naładowanie w 1/3 baterii, ale to raczej związku nie powinno mieć?

            Co jakiś czas podczas nagrywania w normlanym trybie (również na max ustawieniu), zatrzymuje się przy garażu po przejechaniu jakiejś trasy i ponownie zdziwienie ze kamera się zacieła i 0 nagranego materiału.

            HELP : ( cena kosmos, a zabawa mało zacna póki co ;)

             

            p.s. dodam, iż bawię się w pomieszczeniu klimatyzowanym bez wiatru po prostu testuje możliwości z nudów.

             

            kolejny test, przełączyłem kamere w trym nagrywania ciągłego i przyznam szczerze, iż może to presja urządzenia ale zacina się po około 3min i trzeba wyjmować baterię - nic nie reaguję. plik się oczywiścię nie zapisuje :(

            nagrałem już kilka godzin materiału na moto jak nei naście, iż aż takich trudności co dziś dzień nie było - za dobre warunki do nagrywania czy co ;P



            #34

            D2idek

            D2idek

              Ekspert

            • Użytkownik
            • PipPip
            • 648 postów
            • Miejscowość:Bełchatów
            • Kamera: GoPro 4 Silver
            • Karta pamięci: SanDisk Extreme64/Ultra32
            Tak sie dzieje jak sie nie czyta forum :) gdyż już wielu użytkowników zgłaszało problemy z kartami a Ultra jest za wolną ! Jest kilku posiadaczy drifta co używają Extreme 45mb/s i zawieszenia kamer praktycznie nie występują ! Zresztą w specyfikacji kamery jest określone z jaką prędkością zapisuje więc wiadomo że wolniejsza karta nie wyrobi....


            Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka



            #35

            zywol

            zywol

              Newbie

            • Użytkownik
            • 3 postów
            • Miejscowość:Lublin
            • Kamera: Drift Ghost-s HD
            • Karta pamięci: SanDisk Ultra 32GB

            no to sprawa jasna, dziekuje za info ... postaram sie kupić i przetestować SanDisk Extreme Class10 - 32GB.



            #36

            michals

            michals

              Newbie

            • Użytkownik
            • 46 postów
            • Miejscowość:Poznań
            • Kamera: Dritf Ghost-S
            • Karta pamięci: Sandisk Extreme 32GB

            Z kartą Sandisk EXTREME 32GB używam kamery osobiście. Głównie zakupiłem tę kartę za namową forumowiczów, w tym kolegi D2idek. Od marca bieżącego roku komunikat o zbyt wolnej karcie pojawił się tylko raz, więc uważam, że problem nie występuje. Problem pojawia się w przypadku zawieszania kamery bez żadnego komunikatu. Po prostu, właczam, kamera rejestruje raz do 3 sek, innym razem do 15 sek., po czym dioda o barwie czerwonej świeci się stale. Pomaga jedynie wyjęcie baterii. Tego typu zawieszanie przy oprogramowaniu 1.0.0.0 przy użytkowaniu całodziennym występowało nawet i do 10 razy na dobę - totalna lipa. Od pewnego czasu, ale jeszcze zbyt krótko testuję poprzednie oprogramowanie (0.2.9.0). Sytuacja jakby się znacznie poprawiła, ale jeszcze zbyt krótko testuję poprzednie oprogramowanie, by mieć pewność. Po weekendzie będę mógł zapewne powiedzieć więcej, bo będą 3 pełne dni rejestrowania.



            #37

            krbartek

            krbartek

              Newbie

            • Użytkownik
            • 4 postów
            • Miejscowość:Toruń
            • Kamera: -Drift Ghost-s
            • Karta pamięci: -Samsung 32 GB

            A ma ktoś może linka do poprzedniej wersji oprogramowania 0.2.9.0 ?



            #38

            michals

            michals

              Newbie

            • Użytkownik
            • 46 postów
            • Miejscowość:Poznań
            • Kamera: Dritf Ghost-S
            • Karta pamięci: Sandisk Extreme 32GB

            Proszę bardzo: 



            #39

            achtung

            achtung

              Newbie

            • Użytkownik
            • 49 postów
            • Miejscowość:bdg
            • Kamera: gopro 2
            • Karta pamięci: Sandisk, 64GB, (10)

            Panowie ja mam kartę kingstona zrobię jutro test włączę nagrywanie kamery na do zapełnienia pełnej pamięci i dam znać , dodam jeszcze że karta nie była droga 150 zł za 64 gb



            #40

            zywol

            zywol

              Newbie

            • Użytkownik
            • 3 postów
            • Miejscowość:Lublin
            • Kamera: Drift Ghost-s HD
            • Karta pamięci: SanDisk Ultra 32GB

            samo zapętlenie z tego co zauważyłem nie pokaże Ci zbyt dużo, bo osobiście nagrałem już wiele materiału(na karcie ultra 32gb). Posprawdzaj sobie na tych opcjach, które wymagają więcej "myślenia" od karty - typu właśnie opcja tagowania. W takiej sytuacji już karta ultra nie wyrabia z prędkością ;)

            koszt w media to 150zł wiec musze poczekać do nowego miesiąca i dopiero dam znać czy sie poprawiło, przynajmniej w moim przypadku.