Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Czy Ghost-S dalej się wiesza?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
43 odpowiedzi w tym temacie

#41

achtung

achtung

    Newbie

  • Użytkownik
  • 49 postów
  • Miejscowość:bdg
  • Kamera: gopro 2
  • Karta pamięci: Sandisk, 64GB, (10)

włączyłem nagrywanie w opcji 720 50 fps i po 28:59 przerwało się nagrywanie nie zdarzyłem zobaczyć czy był jakiś komunikat czy nie tak musi być ,nagrywa tylko nie całe 30 min ??

 

@ jednak tak ma ze nagrywa po 30 min i od nowa

 

@ mam teraz włączoną opcje tagowania na 5 min , włączam ją. Po np 2 min wciskam przycisk menu zapala się czerwona dioda i ikona TAG robi się na zielono , i tu moje pytanie w tej opcji kamera nagrywa tylko po 15 min filmu?? bo po 15 min się kończy i znów ikonka TAG robi się czerwona i czas leci od początku ??


#42

michals

michals

    Newbie

  • Użytkownik
  • 46 postów
  • Miejscowość:Poznań
  • Kamera: Dritf Ghost-S
  • Karta pamięci: Sandisk Extreme 32GB

Weekend za nami, również testy kamery na poprzedniej wersji oprogramowania za mną. Rewelacji niestety nie ma. Kamera może zawiesiła się mniej razy, niż bym się tego spodziewał, ale także mniej nagrywałem niż chciałem. Jeden dzień wypełniony wrażeniami od rana do wieczora i kamera była ciągle włączana i wyłączana. Zawiesiła się tego jednego dnia trzykrotnie. Po ponownym uruchomieniu, po zapytaniu czy chcę odzyskać nagranie, oczywiście nagrania odzyskać się nie udało. Zastanawia mnie w jakim celu ten komunikat jest w ogóle wyświetlany. Ani razu nie odzyskano utraconego przez zawieszenie się kamery nagrania.

Kamerę wysyłam do dystrybutora. Będą sprawdzać co jest nie tak, choć jak dla mnie sprawa jest oczywista - oprogramowanie jest niedopracowane. Spodziewam się, że odeślą mi kamerę dokładnie w stanie jakim im ją dostarczę, ale poczekajmy.



#43

Drift Innovation

Drift Innovation

    Specjalista

  • Konto oficjalne
  • Pip
  • 294 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: DRIFT GHOST 4K
  • Karta pamięci: Sandisk 64GB (10)

W kwestii wieszania się kamer DRIFT GHOST-S - niestety nie otrzymaliśmy tu w Polsce numerów seryjnych kamer, których to może dotyczyć, nie mamy tabeli kart pamięci, z którymi DRIFT potrafi pomarudzić, a więc całą naszą wiedzę opieramy o Wasze i nasze doświadczenia. Światełko w tunelu jest - przed IFA w Berlinie DRIFT przesłał nam formularz do wypełnienia, który miał dotyczyć wieszania się niektórych egzemplarzy kamer na oprogramowaniu głównie 1.0.0.0. Naturalnie bogaci w doświadczenie wypełniliśmy formularz niezwłocznie odsłyłając do producenta. Mieliśmy też długą wideokonferencję z założycielami DRIFT INNOVATION, podczas której sporo mówiliśmy o tego typu przypadkach. Z teco co wiemy całe ćwiczenie miało na celu stworzenie nowego oprogramowania, niemniej nie znamy dat jego wprowadzenia w życie. Miejmy nadzieję, że nadejdzie to szybciej niż później, zwłaszcza, że sezon zimowy przed nami - kamery będą z pewnością pracować na niejednym stoku.

 

Wszystkich, którzy doświadczyli zawieszania się kamery - najmocniej przepraszamy za takie sytuacje. Musicie nam uwierzyć na słowo - robimy tu w Polsce co możemy, by w każdej takiej sytuacji pomóc. Każdą realizowaną gwarancję staramy się wykonać rzetelnie i natychmiast. Sam mam doświadczenia jako konsument z dużymi markami i wiem doskonale jak to jest czekać na zwrot gwarancji kilka tygodni, przy zerowym kontakcie, dlatego robimy co możemy, by DRIFT był inny w Waszej opinii. Niestety musicie też zrozumieć nas - my jesteśmy przedstawicielem, nie producentem, więc mamy konkretne ograniczenia.

 

Bądźcie pewni, że jak tylko dostaniemy informacje o nowej wersji softu - będziemy się nią z Wami dzielić i wspólnie testować. Nam tu też zależy na sprawnym działaniu DRIFTów, w które pomimo pewnych niedociągłości, zdecydowanie wierzymy!

 

pozdrawiam,

Andrzej

DRIFT Polska


- ciekawa alternatywa - sprawdź!

 

- oficjalny FB - zapraszamy!


#44

anzelm-74

anzelm-74

    Newbie

  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Kamera: ghost-s
  • Karta pamięci: SanDisk Extreme 64GB(10)

26.12.2014

Kamerę posiadam od 23.12.

Wersja oprogramowania V.1.0.0.0.
Karta Sandisk Extreme microSDXC Class 10 U3/UHS-I 64GB.

Przez te 3 dni kamera zawiesiła sie około 10 razy.

Dziś , podczas 15 minut spaceru z psem, 3 zawiechy.

Za każdym razem podczas zmiany ustawień, np. z filmu na zdjęcia.

Pomogło wyjęcie baterii.

Niefajne wrażenie.

28.12.2014

Dzisiaj dla przeciwwagi,, prawie 3 godziny pracy, zmiany trybów z video na timelape i z powrotem , nagrane 4 video i 3 timelapse i ani jednej zawiechy.

Poprzednie zawiechy miały miejsce na dworzu przy ujemnej temperaturze. Odnotowuję dla samego faktu bo nie wiem  czy to ma jakiekolwiek znaczenie.

Pozdrawiam.