W kwestii wieszania się kamer DRIFT GHOST-S - niestety nie otrzymaliśmy tu w Polsce numerów seryjnych kamer, których to może dotyczyć, nie mamy tabeli kart pamięci, z którymi DRIFT potrafi pomarudzić, a więc całą naszą wiedzę opieramy o Wasze i nasze doświadczenia. Światełko w tunelu jest - przed IFA w Berlinie DRIFT przesłał nam formularz do wypełnienia, który miał dotyczyć wieszania się niektórych egzemplarzy kamer na oprogramowaniu głównie 1.0.0.0. Naturalnie bogaci w doświadczenie wypełniliśmy formularz niezwłocznie odsłyłając do producenta. Mieliśmy też długą wideokonferencję z założycielami DRIFT INNOVATION, podczas której sporo mówiliśmy o tego typu przypadkach. Z teco co wiemy całe ćwiczenie miało na celu stworzenie nowego oprogramowania, niemniej nie znamy dat jego wprowadzenia w życie. Miejmy nadzieję, że nadejdzie to szybciej niż później, zwłaszcza, że sezon zimowy przed nami - kamery będą z pewnością pracować na niejednym stoku.
Wszystkich, którzy doświadczyli zawieszania się kamery - najmocniej przepraszamy za takie sytuacje. Musicie nam uwierzyć na słowo - robimy tu w Polsce co możemy, by w każdej takiej sytuacji pomóc. Każdą realizowaną gwarancję staramy się wykonać rzetelnie i natychmiast. Sam mam doświadczenia jako konsument z dużymi markami i wiem doskonale jak to jest czekać na zwrot gwarancji kilka tygodni, przy zerowym kontakcie, dlatego robimy co możemy, by DRIFT był inny w Waszej opinii. Niestety musicie też zrozumieć nas - my jesteśmy przedstawicielem, nie producentem, więc mamy konkretne ograniczenia.
Bądźcie pewni, że jak tylko dostaniemy informacje o nowej wersji softu - będziemy się nią z Wami dzielić i wspólnie testować. Nam tu też zależy na sprawnym działaniu DRIFTów, w które pomimo pewnych niedociągłości, zdecydowanie wierzymy!
pozdrawiam,
Andrzej
DRIFT Polska