Zakłócenia dźwiękowe na Hero 4 Black podczas WIFI
Rozpoczęty przez maly_zg , 11 mar 2015 11:44
WIFI zakłócenia dźwięk#343
Napisano 12 lipiec 2015 - 11:59
Wczoraj podzialalem w terenie i calkiem przypadkowo okazalo sie, ze kolega wzial swoja GP4 Silver. Nagral 2 kilkuminutowe filmiki z nalozona obudowa wodoodporna, ale bez wlaczonego WiFi (u mnie pozniej to juz nie mialo zadnego znaczenia czy WiFi bylo wlaczone czy nie).
Na nagraniach nie ma wirnika.
Co ciekawe, kolega nie byl w ogole swiadomy istnienia problemu w GP4, zatem moze faktyzcnie u niego problem nie istnieje, o ile przy WiFi ma to samo.
#346
Napisano 22 lipiec 2015 - 09:52
Ja nie wytrzymałem i wysłałem na gwarancje do X-KOM.PL
Kamera poszła do serwisu zewnętrznego gdzieś za granicę. Cała operacja trwa już prawie miesiąc, kamery wciąż nie mam, ale wiem tyle, że doszła do tego centrum serwisowego.
Ale widzę, że i tak nie mam gwarancji, że spowrotem dostanę model wolny od wady...
Uwaga dla potomnych:
Dołożenie zewnętrznego mikrofonu całkowicie załatwia sprawę. Cisza taka jaka powinna być, podejrzewam, że z technicznego punktu widzenia dlatego tak się dzieje, gdyż źródło dźwięku zostaje pobierane przez ekranowany izolowany kabel, który prowadzi do mikrofonu.
W tej chwili kamery niestety nie mam i nie wiem ile jeszcze nie będę miał, ale koledzy jak możecie zróbcie taki łatwy miarodajny test:
Włączcie kamerę i nagrywanie na WIFI, ustawcie jakieś maksymalne ściąganie na laptopach połączonych z waszą domową siecią WIFI i przyłożcie w momencie nagrywania kamerę do routera i sprawdźcie czy słychać jakieś różnice w głośności helikoptera - jeśli tak to to by tłumaczyło dlaczego raz te zakłócenia słychać ciszej, a raz głośniej.
Kamera najprawdopodobniej po prostu jest nieodporna na sygnał WIFI i sama siebie może zakłócać. Można zrobić jeszcze test nagrywania bez włączania WIFI, ale z przyłożoną kamerą do routera podczas ściagania na maxa
Ktoś pisał, że robił test nad bałtykiem i była cisza - może być tak, że po prostu plaża jest wolna od różnego rodzaju promieniowania elektromagnetycznego i dlatego była (teoretycznie) cisza.
U siebie zauważyłem, że dźwięk jest wyraźnie głośniejszy na zawodach sportowych gdzie kamera była przykręcona blisko nagłośnienia gdzie występowała łączność WIFI z mikrofonem od Pana speakera - stąd takie, a nie inne wnioski.
Pozdrawiam i jak tylko dostanę kamerę spowrotem to poinformuje o aktualnym stanie rzeczy
#347
Napisano 29 lipiec 2015 - 09:24
Masakra co za kpina, słuchajcie tego:
Wiadomość od X-KOM.PL
"Uprzejmie informujemy, iż otrzymaliśmy informację zwrotną z serwisu zewnętrznego dotyczącą Pana zgłoszenia. Urządzenie w dniu dzisiejszym ma zostać odesłane do naszego centrum serwisowego. Z informacji uzyskanych z serwisu wynika, że urządzenie przeszło wszystkie testy poprawnie a serwis producenta nie wykrył usterki. W związku z powyższym po otrzymaniu przez nasz dział serwisowy urządzenia, kamera zostanie odesłana na wskazany w zleceniu adres."
Miesiąc bez kamery i coś takiego.
#349
Napisano 29 lipiec 2015 - 09:32
Dlatego trzeba brać z polskiej dystrybucji, koniec kropka
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
Dokładnie. Znając życie to po tygodniu miałbyś załatwioną sprawę pozytywnie.
No nic, jak kamera wróci sprawdź dokładnie jeszcze raz (może sama się naprawiła ) i pisz odwołanie. Innej rady nie ma
#351
Napisano 29 lipiec 2015 - 13:28
Kiepski research zrobiłeś, w takim razie, bo nie trzeba było głęboko wchodzić w opinie, generalnie o GP, aby zorientować się, iż reklamacji wcale nie jest mało. Ja początkowo planowałem ściągnąć kamerkę z US ale, że cena była słaba a do tego gwarancja roczna i nie tak komfortowa jak w PL wiec opuściłem. Jak się dość szybko okazało - słusznie.
- jacqu1916 lubi to
#356
Napisano 12 sierpień 2015 - 06:28
Heh, to widzisz, moją kamerę Xkom wysłał gdzieś tam, tam stwierdzili, że nie ma wady, odesłali do Xkoma, Ci przysłali do mnie i najlepsze jest to, że bez karty, która była w zestawie (128GB). Dla mnie ta firma to jest jedna wielka porażka. Nigdy więcej już tam nic nie kupie i nie polecam nikomu, chyba że coś jednorazowego...
Oczywiście zakłócenia jak były tak są, Xkom na moją prośbę wykonania testu na własną rękę w ich serwisie oczywiście sprawę olał i wysłali ją od razu do mnie udając, że tamten mail nie doszedł... Po drodze karta zniknęła, a serwisant jak dzwoniłem przed wysyłką czy dołączyć kartę oczywiście mówił, aby to zrobić bo to było zamówienie u nich jako całość.
Ta firma to jest jakaś kpina, typowe europejskie podejście do klienta, ważne że klient zapłacił, reszta nas nie interesuje...
Ot to cała moja historia z kamerką za ponad 2 koła z wrodzoną usterką do której nikt się nie chce przyznać.
#357
Napisano 15 sierpień 2015 - 11:18
Mam to samo co większość z Was, H4B przy włączonym WIFI słychać "helikopter". Dodatkowo mam wrażenie , że w obudowie wodoszczelnej obudowie przy każdym jej poruszeniu słychać trzaski zamiast dźwięku. Przy zamontowanych drzwiczkach niewodoszczelnych jest to mniej wyraźne ale również występuje. Chyba tak ma być (przynajmniej Pan Jerzy z freeway tak odpisał) - nie wiem dokładnie bo to moja pierwsza kamera tego typu. Czytając wcześniejsze posty chyba zrobię jak niektórzy rekomendowali, poczekam na nowy model i wówczas ją zareklamuje, chyba , że nagle freeway zacznie wysyłać egzemplarze H4 bez wad - w co osobiście wątpię.
@maly_zg: współczuje doświadczeń z X-KOM - oni niestety tak działają, pytanie tylko czy H4B/S nie obsługuje kart tylko do pojemności 64GB?!
#359
Napisano 20 sierpień 2015 - 22:47
dziś chciałem kupić w jakiejś sieciówce H4B lub Silver i jak poczytałem tego posta to mi przeszło... odpuścić? kupować? testować? czy można sprawdzić / wykryć wadę na etapie kupowania czy raczej zakupię kota w worku? w domu okaże się czy to sprytny kot w butach czy zwykły dachowiec z wadami.
czy na dzień dzisiejszy pojawiają się egzemplarze bez wad? czy któryś z modeli B/S jest bardziej "bezpieczny"?
z góry dzięki za pomoc
Wróć do GoPro Hero4 · Następny nieczytany temat →