Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Zakłócenia dźwiękowe na Hero 4 Black podczas WIFI

WIFI zakłócenia dźwięk

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
  • Przejdź do pierwszego nieczytanego posta
381 odpowiedzi w tym temacie

#341

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2265 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2
Super zazdraszczam.:)

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka


 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png


#342

ropa2

ropa2

    Ekspert

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 389 postów
  • Miejscowość:Janikowo
  • Kamera: H3B,H4S,yi,contour
  • Karta pamięci: transcend 64GB i inne
Tylko bez sarkazmu:-) :-) :-) :-)

#343

dgim

dgim

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 124 postów
  • Kamera: GoPro 4 Silver
  • Karta pamięci: Samsung PRO 64GB

Wczoraj podzialalem w terenie i calkiem przypadkowo okazalo sie, ze kolega wzial swoja GP4 Silver. Nagral 2 kilkuminutowe filmiki z nalozona obudowa wodoodporna, ale bez wlaczonego WiFi (u mnie pozniej to juz nie mialo zadnego znaczenia czy WiFi bylo wlaczone czy nie).

Na nagraniach nie ma wirnika.

Co ciekawe, kolega nie byl w ogole swiadomy istnienia problemu w GP4, zatem moze faktyzcnie u niego problem nie istnieje, o ile przy WiFi ma to samo.



#344

Micheł

Micheł

    Ekspert

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 322 postów
  • Miejscowość:Jastrzębie Zdrój
  • Kamera: Gopro Hero 4 Silver Edition
  • Karta pamięci: Sandisk Extreme Plus 32GB

Dla przykładu, ja nie mam żadnych problemów z moim sprzętem, nie występuje żaden traktor czy jakiś helikopter.



#345

dgim

dgim

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 124 postów
  • Kamera: GoPro 4 Silver
  • Karta pamięci: Samsung PRO 64GB
Mimo wszystko mało, tego typu, przykładów.

#346

maly_zg

maly_zg

    Newbie

  • Użytkownik
  • 12 postów
  • Miejscowość:Zielona Góra
  • Kamera: GoPro 4 Hero Black
  • Karta pamięci: Samsung 128GB microSDXC Evo

Ja nie wytrzymałem i wysłałem na gwarancje do X-KOM.PL

 

Kamera poszła do serwisu zewnętrznego gdzieś za granicę. Cała operacja trwa już prawie miesiąc, kamery wciąż nie mam, ale wiem tyle, że doszła do tego centrum serwisowego.

Ale widzę, że i tak nie mam gwarancji, że spowrotem dostanę model wolny od wady...

 

Uwaga dla potomnych:

Dołożenie zewnętrznego mikrofonu całkowicie załatwia sprawę. Cisza taka jaka powinna być, podejrzewam, że z technicznego punktu widzenia dlatego tak się dzieje, gdyż źródło dźwięku zostaje pobierane przez ekranowany izolowany kabel, który prowadzi do mikrofonu.

 

W tej chwili kamery niestety nie mam i nie wiem ile jeszcze nie będę miał, ale koledzy jak możecie zróbcie taki łatwy miarodajny test:

Włączcie kamerę i nagrywanie na WIFI, ustawcie jakieś maksymalne ściąganie na laptopach połączonych z waszą domową siecią WIFI i przyłożcie w momencie nagrywania kamerę do routera i sprawdźcie czy słychać jakieś różnice w głośności helikoptera - jeśli tak to to by tłumaczyło dlaczego raz te zakłócenia słychać ciszej, a raz głośniej.

 

Kamera najprawdopodobniej po prostu jest nieodporna na sygnał WIFI i sama siebie może zakłócać. Można zrobić jeszcze test nagrywania bez włączania WIFI, ale z przyłożoną kamerą do routera podczas ściagania na maxa :)

 

Ktoś pisał, że robił test nad bałtykiem i była cisza - może być tak, że po prostu plaża jest wolna od różnego rodzaju promieniowania elektromagnetycznego i dlatego była (teoretycznie) cisza.

U siebie zauważyłem, że dźwięk jest wyraźnie głośniejszy na zawodach sportowych gdzie kamera była przykręcona blisko nagłośnienia gdzie występowała łączność WIFI z mikrofonem od Pana speakera :) - stąd takie, a nie inne wnioski.

 

Pozdrawiam i jak tylko dostanę kamerę spowrotem to poinformuje o aktualnym stanie rzeczy :)



#347

maly_zg

maly_zg

    Newbie

  • Użytkownik
  • 12 postów
  • Miejscowość:Zielona Góra
  • Kamera: GoPro 4 Hero Black
  • Karta pamięci: Samsung 128GB microSDXC Evo

Masakra co za kpina, słuchajcie tego:

Wiadomość od X-KOM.PL

 

"Uprzejmie informujemy, iż otrzymaliśmy informację zwrotną z serwisu zewnętrznego dotyczącą Pana zgłoszenia. Urządzenie w dniu dzisiejszym ma zostać odesłane do naszego centrum serwisowego. Z informacji uzyskanych z serwisu wynika, że urządzenie przeszło wszystkie testy poprawnie a serwis producenta nie wykrył usterki. W związku z powyższym po otrzymaniu przez nasz dział serwisowy urządzenia, kamera zostanie odesłana na wskazany w zleceniu adres."

 

Miesiąc bez kamery i coś takiego.



#348

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2265 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2
Dlatego trzeba brać z polskiej dystrybucji, koniec kropka

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka


 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png


#349

mcdavid

mcdavid

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 224 postów
  • Miejscowość:Wrocław
  • Kamera: Hero 3+ BE, Xiaomi, Yi
  • Karta pamięci: Sandisk 32GB

Dlatego trzeba brać z polskiej dystrybucji, koniec kropka

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

 

Dokładnie. Znając życie to po tygodniu miałbyś załatwioną sprawę pozytywnie.

 

No nic, jak kamera wróci sprawdź dokładnie jeszcze raz (może sama się naprawiła :) ) i pisz odwołanie. Innej rady nie ma :(



#350

maly_zg

maly_zg

    Newbie

  • Użytkownik
  • 12 postów
  • Miejscowość:Zielona Góra
  • Kamera: GoPro 4 Hero Black
  • Karta pamięci: Samsung 128GB microSDXC Evo

W momencie kiedy kupowałem kamerę nie znałem tego forum, gdyż zamawiając sprzęt za 2 koła nie brałem pod uwagę, że będzie coś nie tak :/



#351

dgim

dgim

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 124 postów
  • Kamera: GoPro 4 Silver
  • Karta pamięci: Samsung PRO 64GB
Kiepski research zrobiłeś, w takim razie, bo nie trzeba było głęboko wchodzić w opinie, generalnie o GP, aby zorientować się, iż reklamacji wcale nie jest mało. Ja początkowo planowałem ściągnąć kamerkę z US ale, że cena była słaba a do tego gwarancja roczna i nie tak komfortowa jak w PL wiec opuściłem. Jak się dość szybko okazało - słusznie.

  • jacqu1916 lubi to

#352

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2265 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2
Sprzedaj ją i kup w autoryzowanym sklepie :)

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka


 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png


#353

maly_zg

maly_zg

    Newbie

  • Użytkownik
  • 12 postów
  • Miejscowość:Zielona Góra
  • Kamera: GoPro 4 Hero Black
  • Karta pamięci: Samsung 128GB microSDXC Evo

Zrobię ten test o którym pisałem wyżej i pochwalę się wynikami. Bo coś mi się wydaję, że jeśli producent podchodzi tak do sprawy to każda kamera z tej serii może mieć ten problem.



#354

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2265 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2

Tak jest

Za chwile MicBergsma wypuści film na ten temat 


Użytkownik jacqu1916 edytował ten post 30 lipiec 2015 - 07:42

 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png


#355

madliszka

madliszka

    Newbie

  • Użytkownik
  • 3 postów

    Ja również kupiłem kamerę z wadą, również w Xkomie... Na szczęście jest opcja oddania kamery do 14 dni, poprosiłem o sprowadzenie nowej. Dostałem kamerę bez wady, nie słychać żadnych trzasków. Także z tego co widzę to jest loteria co do tej wady. 



    #356

    maly_zg

    maly_zg

      Newbie

    • Użytkownik
    • 12 postów
    • Miejscowość:Zielona Góra
    • Kamera: GoPro 4 Hero Black
    • Karta pamięci: Samsung 128GB microSDXC Evo

    Heh, to widzisz, moją kamerę Xkom wysłał gdzieś tam, tam stwierdzili, że nie ma wady, odesłali do Xkoma, Ci przysłali do mnie i najlepsze jest to, że bez karty, która była w zestawie (128GB). Dla mnie ta firma to jest jedna wielka porażka. Nigdy więcej już tam nic nie kupie i nie polecam nikomu, chyba że coś jednorazowego...

     

    Oczywiście zakłócenia jak były tak są, Xkom na moją prośbę wykonania testu na własną rękę w ich serwisie oczywiście sprawę olał i wysłali ją od razu do mnie udając, że tamten mail nie doszedł... Po drodze karta zniknęła, a serwisant jak dzwoniłem przed wysyłką czy dołączyć kartę oczywiście mówił, aby to zrobić bo to było zamówienie u nich jako całość.

     

    Ta firma to jest jakaś kpina, typowe europejskie podejście do klienta, ważne że klient zapłacił, reszta nas nie interesuje...

     

    Ot to cała moja historia z kamerką za ponad 2 koła z wrodzoną usterką do której nikt się nie chce przyznać.



    #357

    salwus

    salwus

      Newbie

    • Użytkownik
    • 1 postów
    • Miejscowość:Warszawa
    • Kamera: GoPro H4B
    • Karta pamięci: Lexar, 64GB, (10), 95 Mb/s

    Mam to samo co większość z Was, H4B przy włączonym WIFI słychać "helikopter". Dodatkowo mam wrażenie , że w obudowie wodoszczelnej obudowie przy każdym jej poruszeniu słychać trzaski zamiast dźwięku. Przy zamontowanych drzwiczkach niewodoszczelnych jest to mniej wyraźne ale również występuje. Chyba tak ma być (przynajmniej Pan Jerzy z freeway tak odpisał) - nie wiem dokładnie bo to moja pierwsza kamera tego typu. Czytając wcześniejsze posty chyba zrobię jak niektórzy rekomendowali, poczekam na nowy model i wówczas ją zareklamuje, chyba , że nagle freeway zacznie wysyłać egzemplarze H4 bez wad - w co osobiście wątpię.

     

    @maly_zg: współczuje doświadczeń z X-KOM - oni niestety tak działają, pytanie tylko czy H4B/S nie obsługuje kart tylko do pojemności 64GB?!



    #358

    maly_zg

    maly_zg

      Newbie

    • Użytkownik
    • 12 postów
    • Miejscowość:Zielona Góra
    • Kamera: GoPro 4 Hero Black
    • Karta pamięci: Samsung 128GB microSDXC Evo

    Nie, 128 spokojnie łapie, dlatego karta była w zestawie :)



    #359

    magnat

    magnat

      Newbie

    • Użytkownik
    • 6 postów

      dziś chciałem kupić w jakiejś sieciówce H4B lub Silver i jak poczytałem tego posta to mi przeszło... odpuścić? kupować? testować? czy można sprawdzić / wykryć wadę na etapie kupowania czy raczej zakupię kota w worku? w domu okaże się czy to sprytny kot w butach czy zwykły dachowiec z wadami.

      czy na dzień dzisiejszy pojawiają się egzemplarze bez wad? czy któryś z modeli B/S jest bardziej "bezpieczny"? 

       

      z góry dzięki za pomoc ;)



      #360

      darekhifi

      darekhifi

        Użytkownik

      • Użytkownik
      • 51 postów
        Bierz, nagrywaj, ten feler przy WiFi występuje, a silver ma własny ekran i dlatego zapotrzebowanie na wifi maleje. Kup z polskiej dystrybucji i nie będzie problemu z wymianą, jak zajdzie taka potrzeba.

        Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka




        Wróć do GoPro Hero4 · Następny nieczytany temat →


        zoopa Q600 Mantis