DRODZY PRZYJACIELE,
Witajcie, piszę do Was w nieco smutnym nastroju. Jestem ze swoją połówkę na pierwszych wakacjach zimowych i mamy problem. Jakiś czas temu wygrałem kamerkę Go Pro Silver Edition 3 w konkursie.
Chciałem ją wykorzystać na tym wyjeździe co by ponagrywać jakieś łamiące nogi i serca niewiast filmiki ze zjazdów, I TU DUPA.
2 dzień wyjazdu, podłączam kamerkę do kompa, zgrywam co już nagrane, odłączam, ustawienia, format karty pamięci (Toshiba 64 GB) żeby było miejsce no i KLOPS.... od tego momentu kamerka wyświetla komunikat SD ERROR. Nie daje nic ponowne formatowanie. Internet trochę milczy jeśli chodzi o KONKRETNIE taki problem.
Sam osobiście jestem laikiem więc zwracam się z prośbą do Was, czy ktoś pomoże rozwiązać problem? Czas gra rolę, bardzo bym chciał przed wyjazdem to ogarnąć żeby cokolwiek nagrać, bo jedyne co mamy to kilka filmików z pociągu. STAWIAM PIWO JAK KTOŚ POMOŻE (Mówię śmiertelnie poważnie)!!!
Napisano 15 luty 2015 - 23:41
Napisano 16 luty 2015 - 09:03
Korzystasz z adaptera ? Jeśli tak, po lewej jego stronie (patrząc od góry)
Jest taka mała przesuwana cześć, sprawdź, czy jest ustawiona do góry. Może to przez to.
Mam nadzieję, że mnie zrozumiałeś
Wysłane z Smartfona. Za błędy przepraszam.
Jest taka mała przesuwana cześć, sprawdź, czy jest ustawiona do góry. Może to przez to.
Mam nadzieję, że mnie zrozumiałeś
Wysłane z Smartfona. Za błędy przepraszam.
Pozdrawiam,
Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !!
Napisano 19 luty 2015 - 11:58
nie chce cię martwić ale też kiedyś kupiłem toshibę 64 GB i musiałem ją zwrócić miała ten sam problem co ty. Nie pomagało formatowanie w kamerce.