Skocz do zawartości


"); //]]>
Zdjęcie

Pomocy z moim GoPro Hero 4 Black - low light problem

ustawienia low light Go Pro Hero 4 Black low light problem

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
50 odpowiedzi w tym temacie

#41

jerry46

jerry46

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 60 postów
  • Kamera: gph4

damiozii, zerknij na moj temat: http://kamerypov.pl/...słabym-świetle/

tez nie jestem zadowolony z jakosci nagrywania - ale wiem, ze cudow nie bedzie w slabym oswietleniu, zrob testy takie jak ja - w slabym swietle wyjda wszystkie ewentualne mankamenty. poronujac to do materiałów na youtube czuć niedosyt, że coś jest nie tak.

a jak nagrywasz w domu to sproboj ustawic protune on i najnizsze ISO, ziarna nie bedzie ale ciekawi mnie jak z jasnoscia obrazu

 

A i Panowie,
który to wlaściwie jest ten numer seryjn? na opakowaniu mam pare takich numerów, w środku kamery w komorze baterii też  są chyba 3 numerki-z tego co pamiętam (nie mam przy sobie kamerki) żaden nie jest oznaczony jako SN czy coś w tym rodzaju.



#42

jacek00

jacek00

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 114 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: GoPro Hero 4 Silver
  • Karta pamięci: Samsung 32 GB UHS-1
Nr seryjny to ten w komorze baterii zaczynający się od C3...

#43

damiozii

damiozii

    Newbie

  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Kamera: GoPro Hero 4 Black

jerry46 pobawię się w weekend na pewno i wrzucę linki

 

Właśnie otrzymałem maila z x-kom (i chyba się sam wyru...łem bo pudełka nie mam już):

 

Witamy serdecznie,
 
Dziękujemy za cierpliwość oraz zrzuty ekranu.
 
Specjalnie dla Pana sprawdziliśmy drugą (nową, zaplombowaną) sztukę tej kamery i numeracja również nie rozpoczynała się od 0001, lecz w tym konkretnym przypadku od 0023. W celu 100% weryfikacji poprosiliśmy salon w Pasażu Grunwaldzkim o sprawdzenie drugiej sztuki i w tym przypadku numeracja nowej, fabrycznie zaplombowanej kamery zaczynała się od numeru 9994 (takie było oznaczenie pierwszego pliku). Wysoka numeracja zatem nie oznacza zatem, iż sprzęt był używany, lecz jest losowa i może zależeć od takich czynników jak np. wersja oprogramowania.
 
Skontaktowaliśmy się również z naszym opiekunem produktu w tej sprawie, który potwierdził nam powyższe informacje. Sprzętu refurbished w naszej ofercie nie posiadamy, wszystkie kamery są nowe.
 
Możliwości zwrotu już nie ma, gdyż przekroczony został termin zwrotu bądź powiadomienia o chęci zwrotu. Dbając jednak o dobro każdego naszego klienta, możemy wymienić Panu kamerę na nowy, sprawdzony przez nas egzemplarz (ten, o którym pisaliśmy powyżej, z numeracją zaczynającą się od 0023) jeśli tylko kamera, którą Pan posiada nie nosi żadnych śladów użytkowania oraz posiada kompletny zestaw (pudełko wraz z numerem seryjnym, wszystkie kable oraz akcesoria).
 

 

Co wy na to?



#44

Specu

Specu

    Newbie

  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Miejscowość:Pniewy
  • Kamera: GoPro Hero 4 Silver
  • Karta pamięci: SanDisk Extreme PRO 64 GB

Moja kupiona w Media Markt miała początek GOPR0001 zarówno dla filmów jak i zdjęć.



#45

miet55

miet55

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 199 postów
  • Miejscowość:Szubin
  • Kamera: GoPro Hero 4 Silver
  • Karta pamięci: Samsung Pro UHS-I 32GB

jerry46 pobawię się w weekend na pewno i wrzucę linki

 

Właśnie otrzymałem maila z x-kom (i chyba się sam wyru...łem bo pudełka nie mam już):

 

Co wy na to?

Kamera ma poprawnie działać a numerki plików jak pisałem wcześniej zrób se sam!



#46

jerry46

jerry46

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 60 postów
  • Kamera: gph4

ja od razu po kupnie robilem update firmware przez telefon (aplikacja na androidzie)-może to mogło ieć wpływ?



#47

jacek00

jacek00

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 114 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: GoPro Hero 4 Silver
  • Karta pamięci: Samsung 32 GB UHS-1
Xkom na pewno nie ma od freeway tylko nie wiadomo skąd. Właśnie na fb w grupie gopro jedna osoba ma problem z kamerką a frreway odrzucił reklamację. Kamerka pochodzi z xkom

#48

kaami112

kaami112

    Newbie

  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Miejscowość:Myszków
  • Kamera: GoPro Hero 3 Black
  • Karta pamięci: SanDisc Ultra 64GB 10
Ja mam 4 black, kupiłem w x-kom w grudniu 2015 (outlet) i jest z freeway (sprawdzone).

#49

jacek00

jacek00

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 114 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: GoPro Hero 4 Silver
  • Karta pamięci: Samsung 32 GB UHS-1
Czyli jak się trafi?

#50

sebo

sebo

    Ekspert

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 317 postów
  • Kamera: GoPro4Black

Kurde, w niedzielę kupiłem 4black w MediaMarkt i teraz tak czytam te posty i zaczynam się obawiać o swoją.
Wrzucę Wam tu jakiś filmik w okolicach weekendu to ocenicie czy nagrywa "normalnie" :)
Zastanawia mnie jedna kwestia:
Widziałem gdzieś timelapse całej doby (wschód-zachód-wschód).
Jak to na jednej baterii zrobić?
Timelapse w odstępach powiedzmy 30s da radę tyle fotek napstrykać na jednej baterii?

 

Powerbank bądź prąd.

 

Panowie, nie przesadzajcie, kamery nowe nie są po naprawach itd

Ja właśnie wysłałem swoją do serwisu do gopro nie mam przez freeway bo nie przez nich sprzedana, ale kupiłem w sklepie, w ciągu dwóch dni mi wymienili na nową.

 

Kamer po reperacjach nie sprzedaje się jako nowe.


  • adick007 lubi to

#51

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2381 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2
A ja dostałem z serwisu refabrykowaną nie nową

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: ustawienia low light, Go Pro, Hero 4 Black, low light problem