Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Zakłócenia dźwiękowe na Hero 4 Black podczas WIFI

WIFI zakłócenia dźwięk

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
  • Przejdź do pierwszego nieczytanego posta
369 odpowiedzi w tym temacie

#281

miet55

miet55

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 134 postów
  • Miejscowość:Szubin
  • Kamera: GoPro Hero 4 Silver
  • Karta pamięci: Samsung Pro UHS-I 32GB

I co robisz w tej sytuacji?



#282

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 1854 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2

a co można zrobić ? nie za wiele, ewentualnie próbować upomnieć się o zwrot kasy, ale w tym momencie pozbywasz się kamery, i tak źle i tak niedobrze


 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png


#283

Priders

Priders

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2228 postów
  • Miejscowość:Śrem
  • Kamera: GoPro Hero 3+ Black Phantom fc40
  • Karta pamięci: 4x Sandisk, Extreme i Ultra
Pozbywasz się kamery, dostajesz kasę i czekasz na Hero 5 ;)

Pozdrawiam,

 

 

Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


#284

dgim

dgim

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 124 postów
  • Kamera: GoPro 4 Silver
  • Karta pamięci: Samsung PRO 64GB

Coz, widac freeway'owi znudzilo sie byc milym. Ile mozna gadzetow w nieskonczonosc za free wysylac i przede wszystkim, zajmowac sie ciagle tym samym.

Juz kiedys zastanawialem sie nad zwrotem kasy z uwagi na fakt, ze dystrybutor nie jest w stanie dostarczyc sprawnego urzadzenia.

Kiedys bodajze 4'ta kolejna usterka powodowala, iz mozna bylo zwrocic sie o zwrot kosztow. Tu jednak sytuacja jest inna, bo za kazdym razem

dostajemy nowke, inny egzemplarz. Nie wiem jak to z pkt widzenia prawa wyglada.

Tlumaczenie sie, ze dzwiek jest praktycznie nieslyszalny jest smieszne, bo SUBIEKTYWNE, kazdy ma inny sluch, jeden lepszy, drugi gorszy.

Poza tym nigdzie w specyfikacji urzadzenia, mam wrazenie, nie ma adnotacji o powyzszym. Jesli to norma to powinni informowac o tym fakcie jednoznacznie.

Pisanie do producenta pewnie niewiele da, ale warto uderzyc w tym kierunku. Co szkodzi ?

A jesli wszystkie opcje zawioda, producent wypnie sie, freeway tez polecam: 

Swego czasu mialem solidny problem, duzo informacji merytorycznych na tym forum uzyskalem.

 

Na ta chwile widze 2 opcje, albo zwrot kasy albo przeczekanie do wyjscia nastepnego modelu i wowczas zgloszenie tego samego.

Bedzie szansa wowczas wymiany na sprawny egzemplarz typu GP4+ czy 5.

 

Ja, w konsekwencji powyzszego, przy nastepnym modelu baaaaardzo powaznie zastanowie sie czy chce mi sie wchodzic w GoPro.

Tym bardziej, ze pewnie juz wtedy bedzie na tyle dobra konkurencja z Azji, ze i bez tego kupie Xiaomi etc za 2-3x mniejsza kase.


  • jacqu1916 przyznał pochwałę

#285

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 1854 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2

też się zastanawiam czy nie poczekać na następny model i wtedy zgłaszać usterkę


 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png


#286

miet55

miet55

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 134 postów
  • Miejscowość:Szubin
  • Kamera: GoPro Hero 4 Silver
  • Karta pamięci: Samsung Pro UHS-I 32GB

Poinformuję Freeway o dalszym występowaniu zakłóceń dźwięku. W związku z tym decyduję się oczekiwać na nowy model. Od samego początku byłem sceptycznie nastawiony na rozwiązanie problemu w Hero 4. Myślę, że również o swojej decyzji poinformuję producenta.

To co napisał Freeway to jakieś nieporozumienie.

..."Dźwięk w kamerze podczas włączonego WiFi jest praktycznie nie do usłyszenia na słuchawkach."

Czy ta kamera jest tylko do współpracy z urządzeniami wyposażonymi w słuchawki? Niech sobie włączą dźwięk na zestawach kina, etc.


  • jacqu1916 przyznał pochwałę

#287

dgim

dgim

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 124 postów
  • Kamera: GoPro 4 Silver
  • Karta pamięci: Samsung PRO 64GB

Ja przetestowalem dzis w koncu kamerke na basenie. Nie obylo sie bez klopotow, nie kazdy chce byc filmowany, co zrozumiale, ale i tak spodziewalem sie wiekszych pretensji ;) 

Przerobilem time laps, kilka rozdzielczosci video, zwyklych fotek, wifi itp. Wirnika nie slysze ale na basenie ciezko o zupelna cisze. Kazdy chlupot slychac. Pod woda troche lepiej. Ciekawe doswiadczenie, w kazdym razie, w koncu wiem, jak mi nogi pracuja ;) i super sprawdza sie to mocowanie, ktore freeway dolaczyl zwrotnie tj: Jaws Flexible Clamp.

 

No nic, we wtopie tez trzeba szukac plusow. Bedzie szansa na wymiane lepszej wersji GP, 4+ czy 5.



#288

alfak123

alfak123

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 76 postów

    Niestety po zakupie kamerki wystepuje u mnie ten sam problem i nie jest to jak u niektorych ciche turkotanie, zbyt glosne to, odesle do freewaya moze uwina sie i bede mial jeszcze w tym tygodniu kamerke



    #289

    jacek6619

    jacek6619

      Newbie

    • Użytkownik
    • 4 postów
    • Kamera: GoPro 4 Silver

    Ufff..W koncu trafilem na kamerke GoPro 4 Silver gdzie nie mam turkotania przy WiFi. Tym razem kupiona od dystrybutora Freeway w Krakowie. Poprzednie dwie z X-Com mialy 'helikopterek' w tle.Podtrzymam wiec was przy nadzieii ....Czyli jednak nie wszystkie sa uwalone. 



    #290

    dgim

    dgim

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 124 postów
    • Kamera: GoPro 4 Silver
    • Karta pamięci: Samsung PRO 64GB

    Wzialem na trening Silvera i przekonalem sie, ze chyba czesciej bede uzywal WiFi podczas nagrywania niz myslalem.

    Raz, ze telefon znaczaco ulatwia kadrowanie, dwa - wygodniej i szybciej jest mi wcisnac przycisk w telefonie, w sofcie, niz w kamerce. 

    Przymocowalem ja akurat do lekkiego krzesla i duzo latwiej bylo kliknac na lezacym telefonie niz wywierac nacisk na tej lekkiej konstrukcji,

    przyciskiej fizycznym.

    Oczywiscie po przyjsciu do domu - sluchawki na uszy, volume max i szukamy wiroplatu ;) Z czasem pewnie przejdzie ow nawyk.



    #291

    jacqu1916

    jacqu1916

      I'm a Pro!

    • Moderator
    • PipPipPipPip
    • 1854 postów
    • Miejscowość:Warszawa
    • Kamera: H3+B, H4B x 2
    • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2

    zawsze mówiłem że ten ekranik to jednak lipa :)


     facebook_icon30x30.jpg

     

      social-instagram-30x30.png

     

      youtube-icon-30x30.png


    #292

    dgim

    dgim

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 124 postów
    • Kamera: GoPro 4 Silver
    • Karta pamięci: Samsung PRO 64GB

    zawsze mówiłem że ten ekranik to jednak lipa :)

    Ja zadowolony z ekranu jestem. Wszystkie ustawienia, w sytuacji gdy nie chce mi sie, badz nie widze potrzeby odpalac telefon, robie na ekranie.

    Na basanie tez sie przydaje a tam z telefonem jest problem.



    #293

    jacqu1916

    jacqu1916

      I'm a Pro!

    • Moderator
    • PipPipPipPip
    • 1854 postów
    • Miejscowość:Warszawa
    • Kamera: H3+B, H4B x 2
    • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2

    trzeba mieć wodoodporny telefon :)

    jednak podtrzymuję swoje zdanie

    a co do helikoptera to ciężko się przyzwyczaić 


     facebook_icon30x30.jpg

     

      social-instagram-30x30.png

     

      youtube-icon-30x30.png


    #294

    Priders

    Priders

      I'm a Pro!

    • Moderator
    • PipPipPipPip
    • 2228 postów
    • Miejscowość:Śrem
    • Kamera: GoPro Hero 3+ Black Phantom fc40
    • Karta pamięci: 4x Sandisk, Extreme i Ultra
    Prosta sprawa, dajesz muzykę i jest ;)

    Pozdrawiam,

     

     

    Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


    #295

    jacqu1916

    jacqu1916

      I'm a Pro!

    • Moderator
    • PipPipPipPip
    • 1854 postów
    • Miejscowość:Warszawa
    • Kamera: H3+B, H4B x 2
    • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2
    Dzięki za radę

     facebook_icon30x30.jpg

     

      social-instagram-30x30.png

     

      youtube-icon-30x30.png


    #296

    Priders

    Priders

      I'm a Pro!

    • Moderator
    • PipPipPipPip
    • 2228 postów
    • Miejscowość:Śrem
    • Kamera: GoPro Hero 3+ Black Phantom fc40
    • Karta pamięci: 4x Sandisk, Extreme i Ultra
    A tak na serio to teraz chyba jedyna opcja... Chociaż nie, można jeszcze kupić mikrofon. Ale to już się wiąże z dodatkowymi kosztami...

    Pozdrawiam,

     

     

    Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


    #297

    miet55

    miet55

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 134 postów
    • Miejscowość:Szubin
    • Kamera: GoPro Hero 4 Silver
    • Karta pamięci: Samsung Pro UHS-I 32GB

    Dziś wreszcie skłoniłem się do napisania informacji do Freeway. Wprawdzie kazali pisać do GoPro ale co to da...

     

    Trzecia kamera wysłana 21/05/2015 w dalszym ciągu wykazuje zakłócenia dźwięku przy włączonym Wi-Fi. Są one mniejsze niż w poprzednich egzemplarzach, aczkolwiek dalej występują co czyni kamerę bezużyteczną do współpracy ze sterowaniem (pilot, smartfon, tablet) Wi-Fi.

    Zgodnie z zaleceniem serwisu w związku, że w dalszym ciągu jestem nie usatysfakcjonowany działaniem kamery proszę o poinformowanie o tym fakcie producenta. Nie będę osobiście tego robić ponieważ widzę, że na chwilę obecną GoPro nie posiada wolnych od tej wady kamer. Zdecydowałem się na korzystanie z urządzenia bez włączonego  Wi-Fi do czasu całkowitego wyeliminowania tego problemu bądź ukazania się nowego modelu wolnego od wad.  



    #298

    jacqu1916

    jacqu1916

      I'm a Pro!

    • Moderator
    • PipPipPipPip
    • 1854 postów
    • Miejscowość:Warszawa
    • Kamera: H3+B, H4B x 2
    • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2

    Daj znać jak odpiszą :)


     facebook_icon30x30.jpg

     

      social-instagram-30x30.png

     

      youtube-icon-30x30.png


    #299

    miet55

    miet55

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 134 postów
    • Miejscowość:Szubin
    • Kamera: GoPro Hero 4 Silver
    • Karta pamięci: Samsung Pro UHS-I 32GB

    Już odpisali i sami się ośmieszyli:

     

    Konsultowaliśmy ten przypadek z producentem kilkukrotnie.
    Stanowisko wsparcia technicznego GoPro poniżej wraz z opisem testu:

    1. Turn the camera on in a quiet room our quiet area outside, away from any electrical devices that could cause interference.
    2. Pair to the App.
    3. Start a recording.
    4. After ~3 seconds go by, say "Test 1, 2, 3…".
    5. Continue the recording for another 7 seconds.
    6. Stop recording.
    7. Turn off the camera.
    8. Review the audio track with speakers or headphones turned with volume turned to high.

    1.Włączyć kamerę w cichym pokoju z cichym otoczeniem na zew. daleko od jakichkolwiek urządzeń elektrycznych które mogą wywołać zakłócenie -telefony - laptopy - rutery - drukarki wifi.
    2. Sparować z aplikacją
    3. Rozpocząć nagrywanie
    4. po 3 sekundach powiedzieć "Test 1,2,3..."
    5. następnie kontynuować nagrywanie przez jeszcze 7 sekund.‏

     

     

    6. przerwać nagrywanie
    7. Wyłączyć kamerę
    8. przesłuchać nagranie na słuchawkach‏

    Jeśli na nagranym materiale charakterystyczny stukot zakłóca wypowiedź wtedy producent uznaje reklamację. 



    #300

    jacqu1916

    jacqu1916

      I'm a Pro!

    • Moderator
    • PipPipPipPip
    • 1854 postów
    • Miejscowość:Warszawa
    • Kamera: H3+B, H4B x 2
    • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2
    To już są jajca jakieś Niby poważna firma

    Użytkownik jacqu1916 edytował ten post 09 czerwiec 2015 - 10:45

     facebook_icon30x30.jpg

     

      social-instagram-30x30.png

     

      youtube-icon-30x30.png



    Wróć do GoPro Hero4 · Następny nieczytany temat →