I co robisz w tej sytuacji?
Zakłócenia dźwiękowe na Hero 4 Black podczas WIFI
Rozpoczęty przez maly_zg , 11 mar 2015 11:44
WIFI zakłócenia dźwięk#284
Napisano 24 maj 2015 - 11:49
Coz, widac freeway'owi znudzilo sie byc milym. Ile mozna gadzetow w nieskonczonosc za free wysylac i przede wszystkim, zajmowac sie ciagle tym samym.
Juz kiedys zastanawialem sie nad zwrotem kasy z uwagi na fakt, ze dystrybutor nie jest w stanie dostarczyc sprawnego urzadzenia.
Kiedys bodajze 4'ta kolejna usterka powodowala, iz mozna bylo zwrocic sie o zwrot kosztow. Tu jednak sytuacja jest inna, bo za kazdym razem
dostajemy nowke, inny egzemplarz. Nie wiem jak to z pkt widzenia prawa wyglada.
Tlumaczenie sie, ze dzwiek jest praktycznie nieslyszalny jest smieszne, bo SUBIEKTYWNE, kazdy ma inny sluch, jeden lepszy, drugi gorszy.
Poza tym nigdzie w specyfikacji urzadzenia, mam wrazenie, nie ma adnotacji o powyzszym. Jesli to norma to powinni informowac o tym fakcie jednoznacznie.
Pisanie do producenta pewnie niewiele da, ale warto uderzyc w tym kierunku. Co szkodzi ?
A jesli wszystkie opcje zawioda, producent wypnie sie, freeway tez polecam:
Swego czasu mialem solidny problem, duzo informacji merytorycznych na tym forum uzyskalem.
Na ta chwile widze 2 opcje, albo zwrot kasy albo przeczekanie do wyjscia nastepnego modelu i wowczas zgloszenie tego samego.
Bedzie szansa wowczas wymiany na sprawny egzemplarz typu GP4+ czy 5.
Ja, w konsekwencji powyzszego, przy nastepnym modelu baaaaardzo powaznie zastanowie sie czy chce mi sie wchodzic w GoPro.
Tym bardziej, ze pewnie juz wtedy bedzie na tyle dobra konkurencja z Azji, ze i bez tego kupie Xiaomi etc za 2-3x mniejsza kase.
- jacqu1916 przyznał pochwałę
#286
Napisano 24 maj 2015 - 17:53
Poinformuję Freeway o dalszym występowaniu zakłóceń dźwięku. W związku z tym decyduję się oczekiwać na nowy model. Od samego początku byłem sceptycznie nastawiony na rozwiązanie problemu w Hero 4. Myślę, że również o swojej decyzji poinformuję producenta.
To co napisał Freeway to jakieś nieporozumienie.
..."Dźwięk w kamerze podczas włączonego WiFi jest praktycznie nie do usłyszenia na słuchawkach."
Czy ta kamera jest tylko do współpracy z urządzeniami wyposażonymi w słuchawki? Niech sobie włączą dźwięk na zestawach kina, etc.
- jacqu1916 przyznał pochwałę
#287
Napisano 24 maj 2015 - 18:23
Ja przetestowalem dzis w koncu kamerke na basenie. Nie obylo sie bez klopotow, nie kazdy chce byc filmowany, co zrozumiale, ale i tak spodziewalem sie wiekszych pretensji
Przerobilem time laps, kilka rozdzielczosci video, zwyklych fotek, wifi itp. Wirnika nie slysze ale na basenie ciezko o zupelna cisze. Kazdy chlupot slychac. Pod woda troche lepiej. Ciekawe doswiadczenie, w kazdym razie, w koncu wiem, jak mi nogi pracuja i super sprawdza sie to mocowanie, ktore freeway dolaczyl zwrotnie tj: Jaws Flexible Clamp.
No nic, we wtopie tez trzeba szukac plusow. Bedzie szansa na wymiane lepszej wersji GP, 4+ czy 5.
#289
Napisano 02 czerwiec 2015 - 10:55
Ufff..W koncu trafilem na kamerke GoPro 4 Silver gdzie nie mam turkotania przy WiFi. Tym razem kupiona od dystrybutora Freeway w Krakowie. Poprzednie dwie z X-Com mialy 'helikopterek' w tle.Podtrzymam wiec was przy nadzieii ....Czyli jednak nie wszystkie sa uwalone.
#290
Napisano 05 czerwiec 2015 - 21:43
Wzialem na trening Silvera i przekonalem sie, ze chyba czesciej bede uzywal WiFi podczas nagrywania niz myslalem.
Raz, ze telefon znaczaco ulatwia kadrowanie, dwa - wygodniej i szybciej jest mi wcisnac przycisk w telefonie, w sofcie, niz w kamerce.
Przymocowalem ja akurat do lekkiego krzesla i duzo latwiej bylo kliknac na lezacym telefonie niz wywierac nacisk na tej lekkiej konstrukcji,
przyciskiej fizycznym.
Oczywiscie po przyjsciu do domu - sluchawki na uszy, volume max i szukamy wiroplatu Z czasem pewnie przejdzie ow nawyk.
#297
Napisano 09 czerwiec 2015 - 09:57
Dziś wreszcie skłoniłem się do napisania informacji do Freeway. Wprawdzie kazali pisać do GoPro ale co to da...
Trzecia kamera wysłana 21/05/2015 w dalszym ciągu wykazuje zakłócenia dźwięku przy włączonym Wi-Fi. Są one mniejsze niż w poprzednich egzemplarzach, aczkolwiek dalej występują co czyni kamerę bezużyteczną do współpracy ze sterowaniem (pilot, smartfon, tablet) Wi-Fi.
Zgodnie z zaleceniem serwisu w związku, że w dalszym ciągu jestem nie usatysfakcjonowany działaniem kamery proszę o poinformowanie o tym fakcie producenta. Nie będę osobiście tego robić ponieważ widzę, że na chwilę obecną GoPro nie posiada wolnych od tej wady kamer. Zdecydowałem się na korzystanie z urządzenia bez włączonego Wi-Fi do czasu całkowitego wyeliminowania tego problemu bądź ukazania się nowego modelu wolnego od wad.
#299
Napisano 09 czerwiec 2015 - 10:24
Już odpisali i sami się ośmieszyli:
Konsultowaliśmy ten przypadek z producentem kilkukrotnie.
Stanowisko wsparcia technicznego GoPro poniżej wraz z opisem testu:
1. Turn the camera on in a quiet room our quiet area outside, away from any electrical devices that could cause interference.
2. Pair to the App.
3. Start a recording.
4. After ~3 seconds go by, say "Test 1, 2, 3…".
5. Continue the recording for another 7 seconds.
6. Stop recording.
7. Turn off the camera.
8. Review the audio track with speakers or headphones turned with volume turned to high.
1.Włączyć kamerę w cichym pokoju z cichym otoczeniem na zew. daleko od jakichkolwiek urządzeń elektrycznych które mogą wywołać zakłócenie -telefony - laptopy - rutery - drukarki wifi.
2. Sparować z aplikacją
3. Rozpocząć nagrywanie
4. po 3 sekundach powiedzieć "Test 1,2,3..."
5. następnie kontynuować nagrywanie przez jeszcze 7 sekund.
6. przerwać nagrywanie
7. Wyłączyć kamerę
8. przesłuchać nagranie na słuchawkach
Jeśli na nagranym materiale charakterystyczny stukot zakłóca wypowiedź wtedy producent uznaje reklamację.
Wróć do GoPro Hero4 · Następny nieczytany temat →